eprintid: 21774 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 1307 dir: disk0/00/02/17/74 datestamp: 2016-08-22 13:46:23 lastmod: 2016-08-22 13:46:23 status_changed: 2016-08-22 13:46:23 type: article metadata_visibility: show title: Трансформація змісту шкільної суспільствознавчої освіти в Україні на початку 20-х рр. ХХ ст.: уроки для сьогодення language: ukraine abstract: У статті аналізуються процеси трансформації змісту шкільної суспільствознавчої освіти в Україні в 1920 – 1921 рр. Розглядається перехід на комплексну систему навчання та формування інтегрованого курсу шкільного суспільствознавства. Зроблено висновки щодо уроків з реформування суспільствознавчої освіти 20х рр. ХХ ст. для сьогодення. keywords: суспільствознавча освіта, зміст освіти, комплексна система навчання, інтегрований курс. creators_name: Арешонков, В. Ю. ispublished: pub subjects: L1 divisions: kaf_pravo full_text_status: public date: 2012 date_type: published publication: Молодь і ринок number: 3 publisher: Дрогобич: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка pagerange: 91-95 refereed: TRUE citation: Арешонков, В. Ю. (2012) Трансформація змісту шкільної суспільствознавчої освіти в Україні на початку 20-х рр. ХХ ст.: уроки для сьогодення. Молодь і ринок (3). с. 91-95. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21774/1/%D0%A2%D0%A0%D0%90%D0%9D%D0%A1%D0%A4%D0%9E%D0%A0%D0%9C%D0%90%D0%A6%D0%86%D0%AF%20%D0%97%D0%9C%D0%86%D0%A1%D0%A2%D0%A3%20%D0%A8%D0%9A%D0%86%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%9E%D0%87%20%D0%A1%D0%A3%D0%A1%D0%9F%D0%86%D0%9B%D0%AC%D0%A1%D0%A2%D0%92%D0%9E%D0%97%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A7%D0%9E%D0%87_%D0%9C%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D1%8C%20%D1%96%20%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%BA_2012_3_21.pdf