eprintid: 2182 rev_number: 17 eprint_status: archive userid: 55 dir: disk0/00/00/21/82 datestamp: 2008-11-18 10:25:43 lastmod: 2015-08-22 11:45:36 status_changed: 2008-11-18 10:25:43 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Професійний потенціал дидаскалогічної освіти майбутнього педагога language: ukraine abstract: У статті обґрунтовується роль та потенційні можливості дидаскалогічної освіти в системі формування професійності педагогічних кадрів. Розкривається методика та описуються результати проведеного дослідження впливу різних навчальних дисциплін психолого-педагогічного циклу на становлення компонентів педагогічного професіоналізму, а також подається порівняльна характеристика стану їх науково-теоретичної бази, програмно-методичного оснащення, практичної значущості. Наводиться розроблений математичний інструментарій перевірки вірогідності отриманих експериментальних даних. creators_name: Гузій, Н. В. ispublished: pub subjects: LB2300 full_text_status: public date: 2007 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 35 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 83-88 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Гузій, Н. В. (2007) Професійний потенціал дидаскалогічної освіти майбутнього педагога. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (35). с. 83-88. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/2182/1/Guzij_visnyk35.pdf