%0 Journal Article %A Кривонос, О. М. %A Кривонос, М. П. %D 2016 %F zu2:21836 %J Міжнародний науковий журнал %K дистанційне навчання, інформаційні технології %P 48-55 %T Використання елементів дистанційного навчання у процесі вивчення сучасних інформаційних технологій студентами-філологами %U http://eprints.zu.edu.ua/21836/ %X Проаналізовано сучасні вимоги щодо вибору платформи для дистанційного навчання, розглянуто адміні- стративні функції системи керування навчанням. Описано методику проектування електронного курсу. Розглянуто під- хід до організації начального процесу, що ґрунтується на поєднанні традиційного навчання із навчанням в режимі online на прикладі курсу «Нові інформаційні технології» для здобувачів вищої освіти напрямку «Філологія» Житомирського державного університету імені Івана Франка. Даний курс було адаптовано для змішаного навчання, описано структуру навчально-методичного комплексу електронного курсу. Електронний курс повністю відповідає вимогам кредитно-мо- дульної системи, дозволяє фіксувати виконання студентами усіх видів навчальної діяльності, організовує самостійну роботу, дає можливість проводити проміжні та підсумкові зрізи знань.