eprintid: 21836 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 5906 dir: disk0/00/02/18/36 datestamp: 2016-09-01 07:14:01 lastmod: 2017-06-11 12:44:00 status_changed: 2016-09-01 07:14:01 type: article metadata_visibility: show title: Використання елементів дистанційного навчання у процесі вивчення сучасних інформаційних технологій студентами-філологами language: ukraine abstract: Проаналізовано сучасні вимоги щодо вибору платформи для дистанційного навчання, розглянуто адміні- стративні функції системи керування навчанням. Описано методику проектування електронного курсу. Розглянуто під- хід до організації начального процесу, що ґрунтується на поєднанні традиційного навчання із навчанням в режимі online на прикладі курсу «Нові інформаційні технології» для здобувачів вищої освіти напрямку «Філологія» Житомирського державного університету імені Івана Франка. Даний курс було адаптовано для змішаного навчання, описано структуру навчально-методичного комплексу електронного курсу. Електронний курс повністю відповідає вимогам кредитно-мо- дульної системи, дозволяє фіксувати виконання студентами усіх видів навчальної діяльності, організовує самостійну роботу, дає можливість проводити проміжні та підсумкові зрізи знань. keywords: дистанційне навчання, інформаційні технології creators_name: Кривонос, О. М. creators_name: Кривонос, М. П. creators_id: krypton@zu.edu.ua ispublished: pub subjects: LB2300 subjects: QA75 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Міжнародний науковий журнал pagerange: 48-55 refereed: TRUE referencetext: 1. Биков В.Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти / Биков В.Ю. — К.: Атіка, 2008. — 684 с. 2. Технологія розробки дистанційного курсу: Навчальний посібник [Биков В.Ю., Кухаренко В.М., Сиротенко Н.Г. та ін.]; за ред. В.Ю. Бикова та В.М. Кухаренка. — К.: Міленіум, 2008. — 324 с. 3. Кривонос О.М. Використання сучасних інформаційних технологій при розробці електронних посібників з програмування / О.М. Кривонос, О.Д. Мануйлова // Інформаційні технології і засоби навчання. — 2011. — № 4(24). — Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/ejoiimals/ ITZN/2011_4/llkoinepp.pdf. 4. Кривонос О.М. Змішане навчання як основа формування ІКТ-компетентності вчителя/ О.М. Кривонос, О.В. Коротун // Наукові записки. — Випуск 8. — Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Частина 2. — Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2015 — С. 19–23. 5. Кухаренко В.М. Дистанційне навчання: Умови застосування. Дистанційний курс: навч. посібник / за ред. В.М. Кухаренко, 3-є вид. / В.М. Кухаренко, О.В. Рибалко, Н.Г. Спротенко. — Харків: НТУ «ХПШ», «Торсінг», 2002. — 320 с. 6. Морзе Н.В. Технологія організації роботи в групах у дистанційному навчанні / Н.В. Морзе // Нові технології навчання. — 2005. — № 33. — С. 109. 7. Мохова М.Н. Активные методы в смешанном обучении в системе дополнительного педагогического образования: дис. … канд. пед. наук: 13.00.08 / М.Н. Мохова. — М.: 2005. — 155 с. 8. Положення про дистанційне навчання. Наказ МОН України від 25.04.2013 № 466. 9. Потат Е.С. Современные педагогические и информационные технологии в системе образования / Е.С. Потат, М.Ю. Бухаркина — М.: Еврошкола, 2010. — 368 с. 10. Фандей В.А. Смешаное обучение: современное состояние и класификация моделей смешаного обучения / В.А. Фан‑ дей // Информатизация образования и науки. — 2011. — № 4 (12). — С. 115–125. 11. Шуневич Б. І. Тенденція розвитку складових частин організації дистанційного навчання / Б. І. Шуневич // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». — Львів: Видавництво ЛНУ, 2009. — № 653. — С. 231–239. citation: Кривонос, О. М., Кривонос, М. П. (2016) Використання елементів дистанційного навчання у процесі вивчення сучасних інформаційних технологій студентами-філологами. Міжнародний науковий журнал. с. 48-55. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21836/1/KryvonosKryvonos2016.pdf