eprintid: 2190 rev_number: 30 eprint_status: archive userid: 18 dir: disk0/00/00/21/90 datestamp: 2008-11-11 11:04:37 lastmod: 2015-08-14 18:23:41 status_changed: 2008-11-11 11:04:37 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Структурний підхід до поняття педагогічної технології language: ukraine abstract: На основі теоретичного аналізу вітчизняної та зарубіжної науково-педагогічної літератури аналізується категорія “технологія” та особливості її реалізації у педагогічному навчальному закладі. creators_name: Буркова, Л. В. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2000 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 6 pagerange: 189-192 refereed: TRUE citation: Буркова, Л. В. (2000) Структурний підхід до поняття педагогічної технології. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (6). с. 189-192. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/2190/1/10.pdf