eprintid: 21930 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/19/30 datestamp: 2016-09-18 13:58:54 lastmod: 2016-09-18 14:04:11 status_changed: 2016-09-18 13:58:54 type: article metadata_visibility: show title: Використання технології змішаного навчання під час формування іншомовної професійної компетентності військових фахівців language: ukraine abstract: Стаття присвячена обґрунтуванню методологічних засад використання технології змішаного навчання під час підготовки військових фахівців. У статті проаналізовано та диференційовано сутність понять ''дистанційне навчання'' та ''змішане навчання'', що виступають ключовими елементами моделі формування іншомовної професійної компетентності майбутніх магістрів військового управління. Окреслено основні проблеми та шляхи реалізації концепції змішаного навчання у процесі іншомовної професійної підготовки слухачів ВВНЗ. Розглянуто етапи іншомовної підготовки. keywords: змішане навчання, дистанційне навчання, електронне навчання, іншомовна професійна підготовка, компетентність, компетенція, майбутні магістри військового управління, ВВНЗ, кейс- технологія, особистісно-орієнтований підхід creators_name: Галкіна, В. Д. creators_id: halkina@ukr.net ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 1(83) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 25-30 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Dziuban C. D. Blended Lerning / C. D. Dziuban, J. L. Hartman, P. D. Moskal // Educause Center for Applied Research Bulletin. – Florida : 2004. – Issue 7. – 12 p. 2. Graham C. R. Blended Learning Systems : Definition, Current Trends, and Future Directions / C. R. Graham // The Handbook of Blended Learning : Global Perspectives, Local Designs. – San Francisco : 2006. – P. 3–21. 3. Костина Е. В. Модель смешанного обучения (Blended learning) и ее использование в преподавании иностранных языков / Е. В. Костина // Известия высших учебных заведений : [научный журнал]. Серия – Гуманитарные науки. – Иваново : Изд. ГОУ ВПО – ИГХТУ , 2010. – Т. ‖ 1. – Вып. 2. – С. 141–144. 4. Биков В. Ю. Технологія створення дистанційного курсу / В. Ю. Биков, В. М. Кухаренко, Н. Г. Сиротенко, О. В. Рибалко, Ю. М. Богачков. – Навчальне видання. – К. : Міленіум, 2008. – 323 с. 5. Секрет І. В. Іншомовна професійна компетентність : проблема визначення [Електронний ресурс] / І. В. Секрет // Педагогічні інновації : Ідеї, реалії, перспективи : [збірник наукових праць]. – 2010. – № 2. – Режим доступу до журн. : http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/znpbdpu/ped/2010_2/sekret.pdf. 6. Баркасі В. В. Використання змішаної форми навчання при викладанні іноземних мов у ВНЗ / В. В. Баркасі, С. Б. Баркасі // Молодий вчений : [науковий журнал]. – 2015. – № 2 (17). – С. 203–205. 7. Наказ Міністерства освіти і науки "Про затвердження Положення про дистанційне навчання" від 25.04.2013 р. № 466. 8. NATO e-Learning Concept [Електронний ресурс] – 2014. – № 4. – Режим доступу до концепції : www.act.nato.int/elearning. 9. Interpretation of STANAG 6001. Language Proficiency Levels [Електронний ресурс] // DLIELC Web Site. – Режим доступу : www.dlielc/org/bilc. 10. Скопенко Н. С. CASE-STUDY – інноваційний метод навчання / Н. С. Скопенко // Імплементація сучасних технологій навчання у навчальний процес. – Матеріали Міжнародної конференції. К. : КНУХТ, 2015. – С. 84–86. citation: Галкіна, В. Д. (2016) Використання технології змішаного навчання під час формування іншомовної професійної компетентності військових фахівців. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)). с. 25-30. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21930/1/6.pdf