%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Гамза, А. В. %D 2016 %F zu2:21934 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K мова, мовлення, мовна логіка молодшого школяра, текст, зв'язне мовлення %N 1(83) %P 39-43 %T Формування словниково-логічних навичок у молодших школярів під час аналізу тексту на уроках української мови %U http://eprints.zu.edu.ua/21934/ %X У статті визначено та науково обґрунтовано важливість методики опрацювання матеріалу словниково-логічних вправ у процесі аналізу тексту молодшими школярами; розкрито сутність змісту поняття ''мовна логіка молодшого школяра''; з’ясовано результативність словниково-логічних вправ, як невід'ємного элементу збагачення словникового запасу молодшого школяра. У статті розглянуто систему словниково-логічних вправ, що сприятимуть формуванню мовних навичок молодших школярів при аналізі текстів. Доведено важливість методики опрацювання матеріалу словниково-логічних вправ, як результату при побудові власних висловлювань