eprintid: 21934 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/19/34 datestamp: 2016-09-18 14:14:53 lastmod: 2016-09-18 14:22:04 status_changed: 2016-09-18 14:14:53 type: article metadata_visibility: show title: Формування словниково-логічних навичок у молодших школярів під час аналізу тексту на уроках української мови language: ukraine abstract: У статті визначено та науково обґрунтовано важливість методики опрацювання матеріалу словниково-логічних вправ у процесі аналізу тексту молодшими школярами; розкрито сутність змісту поняття ''мовна логіка молодшого школяра''; з’ясовано результативність словниково-логічних вправ, як невід'ємного элементу збагачення словникового запасу молодшого школяра. У статті розглянуто систему словниково-логічних вправ, що сприятимуть формуванню мовних навичок молодших школярів при аналізі текстів. Доведено важливість методики опрацювання матеріалу словниково-логічних вправ, як результату при побудові власних висловлювань keywords: мова, мовлення, мовна логіка молодшого школяра, текст, зв'язне мовлення creators_name: Гамза, А. В. creators_id: nyse4kaa@mail.ru ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 1(83) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 39-43 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Постанова Кабінету Міністрів України ''Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти''. – Київ : МОН. – 2011. 2. Програми для середньої загальноосвітньої школи 1–4 класів. – Київ : Початкова школа. – 2013. – 432 с. 3. Гвоздев А. Н. Вопросы изучения детской речи / А. Н. Гвоздев. – М. : АПН СССР, 1961. – 471с. 4. Ушинський К. Д. Собрание сочинений / К. Д. Ушинський. – М. 1949–Т5. – 489 c. 5. Бадер В. Класифікація помилок у мовленні молодших школярів / В. Бадер. – Рідна школа. – 1999. – № 9. – С. 53–55. 6. Варзацька Л. О. Активізація мовленнєвої діяльності учнів / Л. О. Варзацька. – Поч. школа. – 1991. – № 2. – 28 c. 7. Вашуленко М. С. Орфоепія і орфографія в 1–3 класах / М. С. Вашуленко. – К. : Рад. школа, 1982. – 104 с. 8. Кизилова В. В. Формування логічного мовлення молодших школярів засобами словниково-логічних вправ / В. В. Кизилова, М. О. Мітасова. Луганський національний університет ім. Т. Шевченка. – 328 c. 9. Попова Л. Б. Словниково-логічні вправи у період навчання грамоти / Л. Б. Попова. – Початкова школа. – № 10 – 2007. – C. 11–15. 10. Хорошковська О. Текст, як основа розвитку усіх видів мовленнєвої діяльності на уроках української мови / О. Хорошковська, О. Петрук. – Початкова школа. – 2010. – № 12. – С. 11–14. citation: Гамза, А. В. (2016) Формування словниково-логічних навичок у молодших школярів під час аналізу тексту на уроках української мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)). с. 39-43. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21934/1/8.pdf