%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Зарічна, О. В. %D 2016 %F zu2:21936 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K діалогічне спілкування, діалогічна диспозиція,когерентність групи, інтрагрупова динаміка %N 1(83) %P 54-59 %T Урок англійської мови як ресурс для розвитку навичок діалогічного спілкування %U http://eprints.zu.edu.ua/21936/ %X У статті викладені способи інтегрування діалогічної парадигми педагогічної взаємодії у процес вивчення англійської мови у старшій школі та ВНЗ. Обґрунтовано необхідність застосування комунікативного потенціалу курсу англійської мови для розвитку навичок діалогічного спілкування та особистісного розвитку суб’єктів педагогічного процесу. Розглянуто індивідуальні, парні та групові види роботи, спрямовані на реалізацію означених цілей, з’ясовано механізм їхньої дії у контексті суб’єкт- суб’єктного діалогу. Особлива увага приділяється способам розвитку когерентності групи і міжособистісної взаємодії.