eprintid: 21936 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/19/36 datestamp: 2016-09-18 14:24:51 lastmod: 2016-09-18 14:31:21 status_changed: 2016-09-18 14:24:51 type: article metadata_visibility: show title: Урок англійської мови як ресурс для розвитку навичок діалогічного спілкування language: ukraine abstract: У статті викладені способи інтегрування діалогічної парадигми педагогічної взаємодії у процес вивчення англійської мови у старшій школі та ВНЗ. Обґрунтовано необхідність застосування комунікативного потенціалу курсу англійської мови для розвитку навичок діалогічного спілкування та особистісного розвитку суб’єктів педагогічного процесу. Розглянуто індивідуальні, парні та групові види роботи, спрямовані на реалізацію означених цілей, з’ясовано механізм їхньої дії у контексті суб’єкт- суб’єктного діалогу. Особлива увага приділяється способам розвитку когерентності групи і міжособистісної взаємодії. keywords: діалогічне спілкування, діалогічна диспозиція,когерентність групи, інтрагрупова динаміка creators_name: Зарічна, О. В. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 1(83) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 54-59 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Вачков И. Полисубъектное взаимодействие учителей и учащихся / И. Вачков, И. Гриншпун. // Развитие личности. – 2002. – № 3. – С. 147 –161. 2. Gamble T. K. Communication Works / T. K. Gamble, M. Gamble. – New York : Random House, 1984. – 440 p. 3. Moore Kenneth D. Classroom Teaching Skills / Kenneth D. Moore. – 4th ed. – Boston :The McGraw-Hill Companies, 1998. – 354 p. 4. Handbook of Interpersonal Communication / Ed. M. L. Knapp, G. R. Miller. – L. , Delhi, Beverly Hills : SAGE, 1985. – 786 p. 5. Бирюкова Г. М. Специфика диалогических отношений в образовательном процессе [Электронный ресурс] / Г. М. Бирюкова. – Режим доступа : http ://anthropology.ru/ru/texts/biryukova/educdial_33.ht citation: Зарічна, О. В. (2016) Урок англійської мови як ресурс для розвитку навичок діалогічного спілкування. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)). с. 54-59. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21936/1/11.pdf