eprintid: 21940 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/19/40 datestamp: 2016-09-18 15:15:32 lastmod: 2016-09-18 15:22:06 status_changed: 2016-09-18 15:15:32 type: article metadata_visibility: show title: Багаторівнева стратегія як метод диференційованого підходу при викладанні іноземної мови у вищих навчальних технічних закладах language: ukraine abstract: Статтю присвячено проблемі диференційованого підходу при викладанні англійської мови. У статті описано одну із стратегій диференційованого підходу – багаторівневі уроки. Автором визначено, що багаторівневі заняття містять чотири основні частини: попереднє оцінювання, розподілення на підгрупи, виконання багаторівневих завдань відповідно до характеристики підгрупи та багаторівневе оцінювання. Дана стратегія доводить, що студенти досягають успіху у навчанні за умов багаторівневості завдань, що ґрунтуються на їхньому навчальному досвіді, рівні готовності, інтересах та академічних можливостях. keywords: диференційований підхід, багаторівневі завдання, попереднє оцінювання, начальні цілі, освітні потреби, рівень готовності creators_name: Лавриш, Ю. Е. creators_id: chrome-extension://mhjfbmdgcfjbbpaeojofohoefgiehjai/index.html ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 1(83) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 79-82 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Братанич О. Г. Педагогічні умови диференційованого навчання учнів загальноосвітньої школи : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.09 – ''Теорія навчання'' / О. Г. Братанич, Кривор. держ. пед. ун-т. – Кривий Ріг, 2008. – 20 с. 2. Олексюк О. Педагогіка духовного потенціалу особистості : [навч. посіб] / О. Олексюк. – К. : Знання України, 2004. – 264 с. 3. Друцко Н. А. Организация учебного процесса в рамках многоуровневого подхода к обучению английскому языку в техническом вузе [Електронний ресурс] / Н. А. Друцко. – М. : Концепт, 2012. – № 12. – Режим доступу : http://www.covenok.ru/koncept/2012/12182.htm. 4. Tomlinson C. A. Differentiation in Practice / Tomlinson C. A. , Strickland C. A. – V. A. , USA : Association for Supervision and Curriculum Development, 2005. – 356 p. 5. Roberts J. Strategies for differentiating instruction best practices for the classroom / Roberts J. , Inman T. – Waco, Texas : Prufrock Press Inc. , 2007. – 324 p. 6. Hess N. Teaching large multilevel classes [Електронний ресурс] / Natalie Hess. – Cambridge University press, 2001.– Режим доступу : http://catdir.loc.gov/catdir/samples/cam031/2001025090.pdf. 7. Peterson М. Authentic, Multi-level Teaching Children with Diverse Academic Abilities Together Well [Електронний ресурс] / Michael Peterson, Mishael Hittie, Lynne Tamor. – Detroit, Michigan : Wayne State University, 2002. – Режим доступу : http://www.wholeschooling.net/WS/WSPress/Authentic%20MultiLvl%206- 25-02.pdf. citation: Лавриш, Ю. Е. (2016) Багаторівнева стратегія як метод диференційованого підходу при викладанні іноземної мови у вищих навчальних технічних закладах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)). с. 79-82. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21940/1/15.pdf