%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Ляпунова, В. А. %D 2016 %F zu2:21941 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K формування толерантності, оцінка, оціночні судження, морально-оціночні судження, педагогічна оцінка %N 1(83) %P 84-89 %T Роль оцінки у формуванні толерантності дитини дошкільного віку %U http://eprints.zu.edu.ua/21941/ %X У статті представлено теоретичний аналіз поглядів науковців щодо базисної ролі оцінки на початковому етапі формування толерантності у дітей дошкільного віку. З’ясовано, що у старшому дошкільному віці відбувається засвоєння інформації про об’єкт, необхідної для формування толерантності, розвиток мислення та формування оцінки об’єкта. Обґрунтовано роль батьків та педагогів у формуванні оціночних суджень дітей. Аналізується вплив художньої літератури, ЗМІ, мультфільмів та комп’ютерних ігор як взірців толерантних – інтолерантних суджень та оцінок на формування толерантної поведінки дитини.