%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Мельниченко, Р. К. %D 2016 %F zu2:21942 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K профільна школа, диференціація навчання, готовність вчителя біології до роботи в профільній школі, післядипломна педагогічна освіта %N 1(83) %P 90-96 %T Роль інститутів післядипломної педагогічної освіти в підготовці вчителів біології до роботи в профільних класах %U http://eprints.zu.edu.ua/21942/ %X У статті проаналізовано структуру профільного навчання природничо-математичного напряму Житомирської області. Проведено діагностику готовності вчителів біології до профільного навчання старшокласників; окреслено найважливіші проблеми в реалізації цього напрямку освіти. Проаналізовано досвід роботи установ післядипломної педагогічної освіти в підготовці вчителів біології до профільного навчання.