eprintid: 21943 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/19/43 datestamp: 2016-09-19 19:37:54 lastmod: 2016-09-19 19:44:47 status_changed: 2016-09-19 19:37:54 type: article metadata_visibility: show title: Роль і місце релігійного екуменізму в сучасній австрійській педагогіці language: ukraine abstract: Стаття присвячена аналізу процесу викладання релігійної освіти в школах Австрії. Уточнено цілі й завдання релігійної освіти, узагальнено принципи та методи її реалізації. Визначено роль і місце релігійного екуменізму в сучасній австрійській педагогіці. Описано конфесійно-кооперативне оформлення уроку релігії, а саме поєднання євангельського та католицького вчення. Передбачено подальше вивчення позитивного та негативного досвіду реалізації релігійної освіти у школах Австрії в екуменічному напрямі. creators_name: Мішак, В. М. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 1(83) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 97-101 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Höfer A. Die Entwicklung von Kerygma und Paränese in den Seckauer Kirchweihsermones vom 12. bis 15. Jh / Anton Höfer. – Graz, 1963. – S. 45–77. 2. Schelander R. Kinderbibelforschung : Verkündigung und Forschung / Robert Schelander. – Wien, 2007. – S. 72–76. 3. Halik T. Europas Leib und Seele. Der Religionsunterricht vor neuen Herausforderungen. Wort der deutschen Bischofe zu Aufgaben und Zielen des katholischen Religionsunterrichts / T. Halik – Bonn, 2005. – S. 14–18. 4. Österreichische Jugend. – Wertestudie. Informationen sowie Analysen und Grafiken zur Studie. – Mag. Martina Weixler, 1990–2000. – 181 s. 5. Krobath T. Religiöse Dimension in Schulstruktur und Schulentwicklung. Band 5 / Thomas Krobath – Wien, 2009. – 509 s. 6. Biehl P. Festsymbole : zum Beispiel : Ostern ; kreative Wahrnehmung als Ort der Symboldidaktik / Peter Biehl. – Neukirchen–Vluyn : Neukirchener, 1999. – S 72–74. 7. Halbfas H. Religionsunterricht als 'ordentliches Lehrfach : Überlegungen zueiner Neukonzeption des Religionsunterrichts in öffentlichen Schulen. Religionsunterricht –wohin? / H. Halbfas – Stuttgart, 1968. – S. 178– 185. 8. Dressler B. Religion zeigen : Religionspädagogik und Semiotik / Bernhard Dressler , Michael Meyer–Blanck (Hrsg.). Mit Beitr. von D. Adler. – Münster : Lit, 1998. – 325 s. 9. Klafki W. Schlüsselqualifikationen. Allgemeinbildung. – Konsequenzen für Schulstrukturen : Schule mit Zukunft. Empfehlungen und Expertisen der Enquete–Kommission des Landtages von Sachsen–Anhalt / Wolfgang Klafki. – Opladen, 1998. – S. 145–208. 10. Lämmermann G. Grundriß der Religionsdidaktik / Lämmermann Godwin. – Stuttgart, 1991. – S. 142–145. 11. Scharer M. Religionsunterricht mit Zukunft. Auf dem Weg zum hermeneutisch–kommunikativen Dienst des Religionsunterrichtes / Matias Scharer. – Salzburg, 1994. – S. 25–38. 12. Jäggle M. Religiöse Dimension in Schulkultur und Schulentwicklung / Martin Jäggle – Wien, 2009. – 509 S. , S.11– 23, / S.265–269. 13. Lachmann R. Religionspädagogische Wandlungen als wissenschaftliches und ethisches Legitimationsproblem exemplifiziert an Gert Ottos religionspädagogischer Entwicklung, Heft 2 / Rainer Lachmann. – Meinz, 1981. – S. 86–88. 14. Lehner Oskar Österreichische Verfassungs– und Verwaltungsgeschichte : mit Grundzügen der Wirtschafts– und Sozialgeschichte / Lehner Oskar – Linz, 2002. – 241 s. citation: Мішак, В. М. (2016) Роль і місце релігійного екуменізму в сучасній австрійській педагогіці. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)). с. 97-101. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21943/1/18.pdf