eprintid: 21945 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/19/45 datestamp: 2016-09-19 19:47:52 lastmod: 2016-09-19 19:53:41 status_changed: 2016-09-19 19:47:52 type: article metadata_visibility: show title: Проблема визначення педагогічної компетентності викладача фізичного виховання у ВНЗ language: ukraine abstract: У статті розкрито проблему визначення педагогічної компетентності викладача фізичного виховання. Поняття "компетентність" розглядається як спроможність кваліфіковано виконувати завдання або певного виду роботу. Надається аналіз позиції науковців з проблеми формування предметної та педагогічної компетентності викладача вищої школи. Ефективність професійної діяльності значною мірою визначає педагогічна компетентність фахівця, яка формується на етапі навчання, остаточно сформовується і розвивається у процесі практичної діяльності. keywords: компетентність, професійна компетентність, педагогічна компетентність, викладач фізичного виховання, педагогічна компетентність викладача фізичного виховання. creators_name: Петренко, Н. В. creators_id: nata.petrenko.65@mail.ru ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 1(83) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 107-111 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Великий тлумачний словник сучасної української мови (з дод. і допов.) [yклад. і голов. ред. В. Т. Бусел]. – К. : Ірпінь : ВТФ ''Перун'', 2005. – 560. с 2. Бех І. Д. Теоретико-прикладний сенс компетентнісного підходу в педагогіці / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : [Вісник АПН України]. – 2009. – № 2. – С. 27–33. 3. Компетентнісний підхід у сучасній освіті : світовий досвід та українські перспективи / [Н. М. Бібік, Л. С. Ващенко, О. І. Локшина та ін.]. – К. : К.І.С. , 2004. – 60 с. 4. Канішевська Л. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до формування комунікативної компетентності учнів початкової школи у позаурочній діяльності / Л. Канішевська // Компетентнісно зорієнтована освіта : якісні виміри : [монографія] / редкол. : Огнев’юк В. О., Хоружа Л. Л., Сисоєва С. О., Чернуха Н. М., Терентьєва Н. О. – К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. – 107 с. 5. Бібік Н. М. Компетентнісний підхід : рефлексивний аналіз застосування / Н. М. Бібік // Компетентнісний підхід у сучасній освіті : світовий досвід та українські перспективи : [Бібліотека з освітньої політики]. – Під заг. ред. О. В. Овчарук. – К. : "К.І.С.", 2004. – 46 c. 6. Гуржій А. М. Формування професійної компетентності майбутніх учителів трудового навчання засобами інформаційно-комунікаційних технологій : [монографія] / А. М. Гуржій, Р. С. Гуревич, Л. Л. Коношевський. – Київ – Вінниця : ТОВ Фірма ''Планер'', 2015. – С. 20–21. 7. Державні стандарти професійної освіти : теорія і методика : [монографія] / За ред. Н. Г. Ничкало. – Хмельницький : ТУП, 2002. – 334 с. 8. Пометун О. І. Теорія та практика послідовної реалізації компетентісного підходу в досвіді зарубіжних країн / О. І. Пометун // Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи : [Бібліотека з освітньої політики]. – Під заг. ред. О. В. Овчарук. – К. : "К.І.С.", 2004. С. 18–19. 9. Definition and Selection of Competencies. Theoretical and Conceptual Foundations (DESECO). Strategy Paper on Key Competencies. An Overarching Frame of Reference for an Assessment and Research Program. – OECD (Draft). – 8 p. citation: Петренко, Н. В. (2016) Проблема визначення педагогічної компетентності викладача фізичного виховання у ВНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)). с. 107-111. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21945/1/20.pdf