%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Сербин, С. Ф. %D 2016 %F zu2:21949 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K методи навчання, інтерактивні методи навчання, процес навчання, методи навчання української мови та літератури %N 1(83) %P 131-137 %T Проблема використання інтерактивних методів у процесі навчання української мови та літератури: теоретичний аспект %U http://eprints.zu.edu.ua/21949/ %X У статті розглянуто інтерактивні методи навчання української мови та літератури. Досліджено, що вони є важливою складовою вдосконалення комунікативних умінь і навичок учнів. На основі аналізу наукової літератури та методичного забезпечення навчання української мови та літератури досліджено, що підручники, методичні посібники спрямовують роботу вчителя-словесника на систематичність, послідовність, наступність і перспективність в навчанні мови та літератури. З’ясовано, що для ефективного застосування інтерактивних методів навчання в старших класах важливе місце має врахування лінгводидактичних засад, зокрема, закономірностей, принципів навчання української мови й літератури та комунікативно-діяльнісного, когнітивного функціонально- стилістичного, соціокультурного підходів до навчання.