eprintid: 21949 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/19/49 datestamp: 2016-09-19 20:04:39 lastmod: 2016-09-19 20:10:41 status_changed: 2016-09-19 20:04:39 type: article metadata_visibility: show title: Проблема використання інтерактивних методів у процесі навчання української мови та літератури: теоретичний аспект language: ukraine abstract: У статті розглянуто інтерактивні методи навчання української мови та літератури. Досліджено, що вони є важливою складовою вдосконалення комунікативних умінь і навичок учнів. На основі аналізу наукової літератури та методичного забезпечення навчання української мови та літератури досліджено, що підручники, методичні посібники спрямовують роботу вчителя-словесника на систематичність, послідовність, наступність і перспективність в навчанні мови та літератури. З’ясовано, що для ефективного застосування інтерактивних методів навчання в старших класах важливе місце має врахування лінгводидактичних засад, зокрема, закономірностей, принципів навчання української мови й літератури та комунікативно-діяльнісного, когнітивного функціонально- стилістичного, соціокультурного підходів до навчання. keywords: методи навчання, інтерактивні методи навчання, процес навчання, методи навчання української мови та літератури creators_name: Сербин, С. Ф. creators_id: niniessa@bk.ru ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 1(83) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 131-137 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Бєляєв О. М. Сучасний урок української мови / О. М. Бєляєв. – К. : Рад. шк., 1981. – 176 с. 2. Хуторской А. Современная дидактика / А. Хуторской. – СПб : Питер, 2001. – 544 с 3. Ващенко Г. Загальні методи навчання : [підруч. для педагогів] / Г. Ващенко. – Вид. перше. – К. : Укр. Вид. спілка, 1997. – 441 с. 4. Ильина Т. А. Педагогика. Курс лекций / Т. А. Ильина. – М. , 1984. – 270 с. 5. Плиско К. М. Принципи, методи і форми навчання української мови : Теоретичний аспект / К. М. Плиско. – Х. : Основа, 1995. – 240 с. 6. Пометун О. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : [наук.-метод. посіб.] / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко ; за ред. О. І. Пометун. – К. : Вид-во А.С.К., 2004. – 192 с. 7. Пентилюк М. І. Методика навчання української мови в середніх освітніх закладах / М. І. Пентилюк , С. О. Караман, О. М. Горошкіна. – К. : Ленвіт, 2005. – 400 с. 8. Пентилюк М. І. Сучасний урок української мови / М. І. Пентилюк, Т. Г. Окуневич. – Х. : Вид. група ''Основа'', 2007. – 176 с. 9. Горошкіна О. М. Українська мова : [підруч. для 6 кл. загальноосвіт. навч. закл. з рос. мовою навчання] / О. М. Горошкіна, А. В. Нікітіна, Л. О. Попова. – К. : Знання України, 2006. – 240 с. 10. Інноваційні технології навчання української мови і літератури / уклад. О. І. Когут. – Тернопіль : Астон, 2005. – 204. 11. Горошкіна О. М. Лінгводидактичні засади навчання української мови в старших класах природничо- математичного профілю : [монографія] / О. М. Горошкіна. – Луганськ : Альма-матер, 2004. – 362 с. citation: Сербин, С. Ф. (2016) Проблема використання інтерактивних методів у процесі навчання української мови та літератури: теоретичний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)). с. 131-137. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21949/1/24.pdf