%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Шишка, О. Ю. %D 2016 %F zu2:21956 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K компетентнісний підхід; психолого-педагогічні умови; програмно-імітаційні тренажери %N 1(83) %P 146-150 %T Психолого-педагогічні умови формування професійно-практичних компетентностей бакалаврів радіотехніки за допомогою програмно-імітаційних тренажерів %U http://eprints.zu.edu.ua/21956/ %X У статті розглянуто психолого-педагогічні умови формування професійно-практичних компетентностей бакалаврів радіотехніки за допомогою програмно-імітаційних тренажерів. За критерієм того, чи залежить дотримання певних умов від суб’єктів навчального процесу (викладачів, курсантів / студентів), чи ні, висвітлено поділ їх на матеріально-технологічні (об’єктивні) та мотиваційно-особистісні (суб’єктивні) умови. Окреслено теоретичні підходи до видів психолого- педагогічних умов формування професійно-практичних компетентностей. Визначено роль програмно- імітаційних тренажерів у запобіганні недолікам сучасної вищої освіти.