eprintid: 21956 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/19/56 datestamp: 2016-09-21 17:24:15 lastmod: 2016-09-21 17:31:28 status_changed: 2016-09-21 17:24:15 type: article metadata_visibility: show title: Психолого-педагогічні умови формування професійно-практичних компетентностей бакалаврів радіотехніки за допомогою програмно-імітаційних тренажерів language: ukraine abstract: У статті розглянуто психолого-педагогічні умови формування професійно-практичних компетентностей бакалаврів радіотехніки за допомогою програмно-імітаційних тренажерів. За критерієм того, чи залежить дотримання певних умов від суб’єктів навчального процесу (викладачів, курсантів / студентів), чи ні, висвітлено поділ їх на матеріально-технологічні (об’єктивні) та мотиваційно-особистісні (суб’єктивні) умови. Окреслено теоретичні підходи до видів психолого- педагогічних умов формування професійно-практичних компетентностей. Визначено роль програмно- імітаційних тренажерів у запобіганні недолікам сучасної вищої освіти. keywords: компетентнісний підхід; психолого-педагогічні умови; програмно-імітаційні тренажери creators_name: Шишка, О. Ю. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 1(83) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 146-150 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Абдулаев Р. Н. Методика проектирования компьютерной обучающей среды для подготовки специалистов по управлению технологическими процессами : дис. канд. пед. наук : 13.00.02, 13.00.08 / Абдулаев Р. Н. – М. , 2003. – 190 с. 2. Малахов М. А. Педагогічна взаємодія викладача і студентів під час використання нових інформаційних технології навчання у ВНЗ інженерно-технічного профілю / М. А. Малахов, О. І. Кравченко, Л. О. Ряба // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – 2013. – Вип. 39. – С. 303–307. 3. Тулайдан Э. Я. Комплексное использование мультимедийных технологий в обучении курсантов военных вузов / Э. Я. Тулайдан // Мир образования – образование в мире. – 2008. – № 4. – С. 292–304. 4. Бабанский Ю. К. Избранные педагогические труды / Ю. К. Бабанский. – М. : Педагогика, 1989. – 560 с. 5. Іващенко О. А. Організаційно-педагогічні умови формування психолого-педагогічної компетентності майбутніх фахівців оперативно-рятувальної служби / О. А. Іващенко // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія "Педагогічні та психологічні науки". – 2013. – № 1. – С. 44–53. 6. Матійків І. М. Психологічні умови формування професійної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів сфери обслуговування : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. псих. наук : спец. 19.00.07 "Педагогічна та вікова психологія" / Матійків І. М. – Івано-Франківськ, 2008. – 20 с. 7. Рудніцька К. В. Педагогічні умови формування професійної мовної компетентності майбутніх фахівців економічного профілю [Електронний ресурс] / К. В. Рудніцька // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. – 2013. – Вип. 1. – Режим доступу :http://nbuv.gov.ua/jpdf/ Vnadps_2013_1_11.pdf. 8. Соловйов В. Психолого-педагогічні умови формування готовності майбутніх викладачів фізичного виховання до педагогічної діяльності / В. Соловйов // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2013. – № 3. – С. 152–161. 9. Тітяєв В. М. Психолого-педагогічні умови підвищення ролі та вагомості активних методів навчання у військово-педагогічному процесі // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка (Військово-спеціальні науки ). – К. , 2001. –№ 3. – С. 20–23. 10. Філософський енциклопедичний словник [ред.-упоряд. В. І. Шинкарук]. – К. : Абрис, 2002. – 742 с. citation: Шишка, О. Ю. (2016) Психолого-педагогічні умови формування професійно-практичних компетентностей бакалаврів радіотехніки за допомогою програмно-імітаційних тренажерів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)). с. 146-150. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21956/1/26.pdf