eprintid: 21957 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/19/57 datestamp: 2016-09-21 19:39:22 lastmod: 2016-09-21 19:39:22 status_changed: 2016-09-21 19:39:22 type: article metadata_visibility: show title: Аналіз стану підготовки магістрантів до проведення педагогічних досліджень у початковій школі language: ukraine abstract: У статті висвітлено результати опитування магістрантів факультету початкової освіти Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії та Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Визначено рівень сформованості професійних якостей, дослідницьких знань та умінь, рівень готовності до проведення педагогічних досліджень. Виявлено недоліки у змістовому та операційно-діяльнісному компонентах підготовки до проведення педагогічних досліджень. Зроблено висновок про необхідність удосконалення означеної підготовки keywords: підготовка майбутніх учителів початкових класів, магістерський рівень вищої освіти, підготовка до проведення педагогічних досліджень creators_name: Шквир, О. Л. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 1(83) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 151-155 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Закон України "Про вищу освіту" // Орієнтир (додаток до "Урядового кур’єра"). – 2014. – № 21 (13 серп.). – С. 7–18. 2. Шквир О. Л. Специфіка дослідницької діяльності вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / О. Л. Шквир // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України : електрон. наук. фах вид. – 2014. – Вип. 3. Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/jpdf/Vnadps_2014_3_14.pdf 3. Шквир О. Л. Дослідницькі педагогічні вміння вчителя початкових класів : теоретичний аспект / О. Л. Шквир // Науковий вісник Чернівецького університету : [зб. наук. праць. Педагогіка та психологія]. – Чернівці : Чернівецький нац. у-т, 2013. – Вип. 642. – С. 190–198. citation: Шквир, О. Л. (2016) Аналіз стану підготовки магістрантів до проведення педагогічних досліджень у початковій школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)). с. 151-155. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21957/1/27.pdf