%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Дяченко, О. Ф. %D 2016 %F zu2:21965 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K математична освіта, бакалавр з системного аналізу, інтеграційний підхід, компетентністний підхід. %N 1(84) %P 31-35 %T Відбір й структурування змісту математичної освіти бакалаврів із системного аналізу в умовах реалізації компетентнісного та інтеграційного підходів %U http://eprints.zu.edu.ua/21965/ %X В статті розглянуто сучасній стан математичної освіти для спеціальності "Системний аналіз". Обґрунтовується необхідність зміни змісту математичного компоненту для формування професійних компетенцій бакалаврів системного аналізу. В ході дослідження нами виділені цілі професійно- спрямованої математичної освіти. У відповідності з поставленими цілями встановлено змістові лінії навчання математичним дисциплінам, визначенні знання, вміння та навички щодо володіння навчальним матеріалом з математики. Розроблена та описана модель проектування компетентнісно- орієнтованого змісту математичної освіти.