eprintid: 21965 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/19/65 datestamp: 2016-09-23 17:48:02 lastmod: 2016-09-23 17:48:02 status_changed: 2016-09-23 17:48:02 type: article metadata_visibility: show title: Відбір й структурування змісту математичної освіти бакалаврів із системного аналізу в умовах реалізації компетентнісного та інтеграційного підходів language: ukraine abstract: В статті розглянуто сучасній стан математичної освіти для спеціальності "Системний аналіз". Обґрунтовується необхідність зміни змісту математичного компоненту для формування професійних компетенцій бакалаврів системного аналізу. В ході дослідження нами виділені цілі професійно- спрямованої математичної освіти. У відповідності з поставленими цілями встановлено змістові лінії навчання математичним дисциплінам, визначенні знання, вміння та навички щодо володіння навчальним матеріалом з математики. Розроблена та описана модель проектування компетентнісно- орієнтованого змісту математичної освіти. keywords: математична освіта, бакалавр з системного аналізу, інтеграційний підхід, компетентністний підхід. creators_name: Дяченко, О. Ф. creators_id: djoksana@yandex.ru ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 1(84) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 31-35 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Закон України "Про вищу освіту" : за станом на 21 березня 2016 р. / Верховна Рада України. – Офіц. вид. – К. : Паливода, 2016. – 100 с. 2. Постанова Кабінету Міністрів України № 266 від 29 квітня 2015 "Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти". 3. Хуторской А. В. Современная дидактика : [учебник для студентов вузов] / А. В. Хуторской. – СПб : Питер, 2001. –544 с. 4. Информационно-образовательная среда как основа системы менеджмента качества образовательного учреждения на основе стандарта ISO : материалы Первой Всероссийской научно-методической конференции [Информационные и коммуникационные технологии – основной фактор реализации системы менеджмента качества образовательного учреждения на основе стандарта ISO], (Челябинск, 27-28 апр. 2010 г.) / Федер. аг.по образ, Челяб. гос. пед. ун-т, [и др.]. – Изд-во ЧГПУ, 2010. – С.81 – 85. 5. Земцова В. И. Теория и практика развития профессиональной направленности личности студентов технических спеціальностей / В. И. Земцова, А. В. Швалеева. – Вестник Оренбургского государственного университета, 2006. – №10 , ч. 1. – С. 75–81. 6. Кнут Д. Конкретная математика. Основание информатики / Д. Кнут, Р. Грэхем, О. Паташник ; пер с англ. В. В. Походзея. – Москва : Мир, 1998. – 703 с. 7. Хаггарти Р. Дискретная математика для программистов / Р. Хагарти. – М. : Техносфера, 2003. – 320 с. 8. Матрос Д. Ш. Теория алгоритмов / Д. Ш. Матрос, Г. Б. Поднебесова. –М. : Бином, 2008. – 208 с. 9. Матрос Д. Ш. Элементы абстрактной и компьютерной алгебры / Д. Ш. Матрос, Г. Б. Поднебесова. – М. : Academia, 2004. – 238 c. 10. Кнут Д. Искусство программирования : в 4 т. / Д. Кнут. – [3-е изд.]. – Москва-Санкт-Петербург-Киев : Вильямс, 2001. – Т. 2. – 822 с. citation: Дяченко, О. Ф. (2016) Відбір й структурування змісту математичної освіти бакалаврів із системного аналізу в умовах реалізації компетентнісного та інтеграційного підходів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)). с. 31-35. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21965/1/8.pdf