%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Клак, І. Є. %D 2016 %F zu2:21975 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K педагогічна взаємодія, професійна комунікативна компетентність, учителі-філологи, психологічний клімат, мотивація, навчальна діяльність, професійна діяльність. %N 1(84) %P 46-50 %T Вплив педагогічної взаємодії на формування професійної комунікативної компетентності в майбутніх учителів-філологів %U http://eprints.zu.edu.ua/21975/ %X У статті представлено теоретичний аналіз педагогічної взаємодії між учасниками освітнього процесу. З’ясовано, що, виникаючи в умовах спільної діяльності та безпосереднього спілкування між викладачем і майбутніми вчителями-філологами, педагогічна взаємодія забезпечує ефективність процесу формування професійної комунікативної компетентності останніх. Обґрунтовано вплив педагогічної взаємодії на створення позитивного психологічного клімату, який є одним із чинників формування позитивної мотивації до навчання та професійної діяльності майбутніх учителів-філологів.