eprintid: 21975 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/19/75 datestamp: 2016-09-23 17:57:30 lastmod: 2016-09-23 18:03:26 status_changed: 2016-09-23 17:57:30 type: article metadata_visibility: show title: Вплив педагогічної взаємодії на формування професійної комунікативної компетентності в майбутніх учителів-філологів language: ukraine abstract: У статті представлено теоретичний аналіз педагогічної взаємодії між учасниками освітнього процесу. З’ясовано, що, виникаючи в умовах спільної діяльності та безпосереднього спілкування між викладачем і майбутніми вчителями-філологами, педагогічна взаємодія забезпечує ефективність процесу формування професійної комунікативної компетентності останніх. Обґрунтовано вплив педагогічної взаємодії на створення позитивного психологічного клімату, який є одним із чинників формування позитивної мотивації до навчання та професійної діяльності майбутніх учителів-філологів. keywords: педагогічна взаємодія, професійна комунікативна компетентність, учителі-філологи, психологічний клімат, мотивація, навчальна діяльність, професійна діяльність. creators_name: Клак, І. Є. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 1(84) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 46-50 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Федотова Е. Л. Педагогическое взаимодействие как фактор личностного саморазвития учащихся и учителя : дис. … д-ра пед. наук : 13.00.01 / Е. Л. Федотова. – Иркутск, 1998. – 345 с. 2. Ковальчук В. Ю. Модернізація професійної та світоглядно-методологічної підготовки сучасного учителя : дис. д-ра пед. наук : 13. 00. 04 / В. Ю. Ковальчук – К. – 2006. – 190 с. 3. Зимняя И. А. Педагогическая психология / И. А. Зимняя. – Ростов-на-Дону, 1997. – 45 с. 4. Бородулина М. К. Основы преподавания иностранных языков в языковом вузе / М. К. Бородулина, Н. М. Минина. – М. : Высш. школа, 1968. – 118 с. 5. Сисоєва С. О. Проблема підготовки учителя до впровадження особистісно-орієнтованих педагогічних технологій : [зб. наук. праць] / С. О. Сисоєва. – Миколаїв : Вид-во МФ Наука, 2001. – Т. 13. – С. 26–32. 6. Карташова Л. А. Особистісно-орієнтована система навчання основ інформаційних технологій в процесі підготовки майбутніх учителів іноземних мов : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. А. Карташова. – К., 2004. – 233 с. 7. Семиченко В. А. Реалізація принципу цілісності у професійній підготовці майбутніх учителів (психологічний аспект) : [науково-методичний збірник "Вища і середня педагогічна освіта"] / В. А. Семиченко, Я. Я. Болюбаш. – Вип. 16. – К. : Вища школа, 1993. – С. 12–16. 8. Саттарова Н. Г. Формирование партнерских отношений "преподаватель – студент" как результат инновационных форм межличностных отношений : дис. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.01 "Общая педагогика" / Н. Г. Саттарова. – Курган-Тюбе, 2009. – 253 с. 9. Крюкова Е. А. Теоретические основы проектирования и применения личностно-развивающихся педагогических средств : дисс. … д-ра. пед. наук : 13.00.02 / Е. А. Крюкова. – Волгоград, 2000. – 180 с. citation: Клак, І. Є. (2016) Вплив педагогічної взаємодії на формування професійної комунікативної компетентності в майбутніх учителів-філологів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)). с. 46-50. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21975/1/11.pdf