%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Костюк, Ю. С. %D 2016 %F zu2:21978 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K диференційований підхід, сільська малокомплектна школа, учні, фізична культура %N 1(84) %P 55-59 %T Передумови диференційованого підходу до організації процесу фізичного виховання в школах сільської місцевості %U http://eprints.zu.edu.ua/21978/ %X В статті особлива увага приділяється проблемі диференційованого підходу на уроках фізичної культури в малокомплектних школах. Висвітлено специфічні особливості навчально-виховного процесу в школах сільської місцевості та розглянуто шляхи поліпшення уроків фізичної культури для учнів середньої школи. Визначено основні критерії при формуванні рухових умінь в малокомплектних школах. Виділено декілька підходів до навчання руховим діям на основі диференційованого підходу.