eprintid: 21983 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/19/83 datestamp: 2016-09-25 18:25:22 lastmod: 2016-09-25 18:31:46 status_changed: 2016-09-25 18:25:22 type: article metadata_visibility: show title: Мотивація як основа свідомого ставлення здобувачів вищої освіти до навчальної діяльності language: ukraine abstract: У статті досліджено мотивацію як основу свідомого ставлення навчальної діяльності та мотиви зовнішнього і внутрішнього типів, які визначають спрямованість, інтенсивність та особистісний смисл здобувачів вищої освіти. Визначається поняття мотивації з точки зору різних вчених, розглянуті проблеми мотивації навчальної діяльності курсантів, емоційний аспект мотивації, види та техніки мотивів. keywords: свідоме ставлення, мотивація Національної гвардії України, навчальна діяльність, вища освіта. creators_name: Луценко, О. В. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 1(84) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 71-77 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Xiaowei L. The rise of personal development training in organizations: a historical institutional perspective on workplace training programs in the US [Електронний ресурс] / Luo Xiaowei // Perspectives. – Vol. 1. – № 6. – 2000. – Режим доступу : http://www.oycf.org/Perspectives2/6_063000. 2. Асмолов А. Г. Психология личности : принципы общепсихологического анализа / А. Г. Асмолов. – М. : Изд- во МГУ, 2005. – 367 с. 3. Зимняя И. А. Педагогическая психология / И. А. Зимняя. – М. : Логос, 2000. – 384 с. 4. Пометун О. І. Теорія та практика послідовної реалізації компетентісного підходу в досвіді зарубіжних країн / О. І. Пометун // Компетентнісний підхід у сучасній освіті : світовий досвід та українські перспективи : Бібліотека з освітньої політики / Під заг. ред. О. В. Овчарук – К., 2004. – 112 с. 5. Deci E. L. Self-determination and intrinsic motivation in human behavior / E. L. Deci, R. M. Ryan. – N.Y. : Plenum, 2005. 6. Combs A. W. The Schools We Need : New Assumptions for Educational Reform / A. W. Combs. – Lanham, MD : University Press of America, 1991. – 178 р. 7. Cross J. Why corporate training is broken and how to fix it? / J. Cross. – GoToTraining, CITRIX. – 2012. – 21 p. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : 20.12.2013:< http://news.citrixonline.com/wp-content/uploads/2012/. 8. Lipman M. Thinking in Education.Cambridge / M. Lipman // The reflective model of educational practice. – N. Y., 1991. – P. 7–25. 9. Vaughan K. Workplace learning : a literature review / K. Vaughan // Report prepared for Competenz. – Wellington, New Zealand : NZCER Press, 2008. – 32 p. citation: Луценко, О. В. (2016) Мотивація як основа свідомого ставлення здобувачів вищої освіти до навчальної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)). с. 71-77. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21983/1/16.pdf