%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Михайлова, О. С. %D 2016 %F zu2:21985 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K формування особистості, ''метод проектів'', Дальтон-план, співробітництво, індивідуалізація навчання, педагогічна взаємодія. %N 1(84) %P 82-85 %T Формування особистості в соціальному середовищі у педагогічних концепціях американських учених 20 століття (Джон Дьюї, Вільям Кілпатрик, Хелен Паркхерст) %U http://eprints.zu.edu.ua/21985/ %X У статті здійснено аналіз педагогічних технологій формування особистості в соціальному середовищі, визначено особливості їх використання у педагогічних концепціях американських учених 20 століття. Подано основні ідеї формування особистості Джона Дьюї. Розглянуто ''метод проектів'' як метод поєднання інтересів і самодіяльності учнів; Дальтон-план як ефективну модель педагогічної взаємодії. Визначено її компоненти, з’ясовано основні фактори, які обумовлюють ефективне співробітництво за Дальтон-планом.