%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Найда, Р. Г. %D 2016 %F zu2:21986 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K парадигма життєтворчості, життєва компетентність, компетентісний підхід, базові термінальні та базові інструментальні цінності. %N 1(84) %P 86-90 %T До проблеми формування життєвої компетентності дитини в дошкільному закладі %U http://eprints.zu.edu.ua/21986/ %X У статті представлено аналіз поняття ''життєвої компетентності'' як однієї із складових особистісно орієнтованої моделі освіти, яка розглядає життя дитини як самоцінність. З’ясовано основні фактори розвитку життєвої компетентності; визначено базові цінності життєвої компетентності у дитини в дошкільному закладі та природовідповідні принципи в ході реалізації поставлених завдань перед педагогом.