%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Осідак, В. В. %D 2016 %F zu2:21987 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K самостійна робота, мотивація, навчальні стратегії; навичка самоконтролю, адекватна самооцінка. %N 1(84) %P 91-96 %T Формування готовності студентів до самостійної роботи у навчанні іноземних мов %U http://eprints.zu.edu.ua/21987/ %X У статті розглядається самостійна робота, як запорука підготовки майбутнього фахівця в умовах адаптації навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах до нових потреб суспільства; проаналізовано компонентний склад готовності студентів до самостійної роботи, а саме: мотиваційну, операційну оціночну складові та складову самоконтролю. Низький рівень готовності студентів до прийняття самостійних рішень може бути скорегований за рахунок стимулювання мотивації досягнення, експліцитному навчанню навчальним стратегіям, формуванню навички самоконтролю та адекватній самооцінці студентів.