eprintid: 21987 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/19/87 datestamp: 2016-09-25 19:12:14 lastmod: 2016-09-25 19:19:52 status_changed: 2016-09-25 19:12:14 type: article metadata_visibility: show title: Формування готовності студентів до самостійної роботи у навчанні іноземних мов language: ukraine abstract: У статті розглядається самостійна робота, як запорука підготовки майбутнього фахівця в умовах адаптації навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах до нових потреб суспільства; проаналізовано компонентний склад готовності студентів до самостійної роботи, а саме: мотиваційну, операційну оціночну складові та складову самоконтролю. Низький рівень готовності студентів до прийняття самостійних рішень може бути скорегований за рахунок стимулювання мотивації досягнення, експліцитному навчанню навчальним стратегіям, формуванню навички самоконтролю та адекватній самооцінці студентів. keywords: самостійна робота, мотивація, навчальні стратегії; навичка самоконтролю, адекватна самооцінка. creators_name: Осідак, В. В. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 1(84) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 91-96 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Hsiang-J Chen Learner Autonomy and the Use of Language Learning Strategies in a Taiwanese Junior High School / Hsiang-J Chen, Hung-Hsi Pan. 2. Thanasoulas D. What is Learner Autonomy and How Can It Be Fostered [Електронний ресурс] / D. Thanasoulas // Karen’s Linguistics Issues. – Free Resources for Teachers and Students of English, December, 2002. – Режим доступу : http://mail.yandex.ru/?win=40&clid =48577. 3. Иванова М. А. Формирование готовности к самостоятельной работе студентов колледжа заочной формы обучения в условиях информатизации образования : на примере "Инженерной графики" и специальных дисциплін / М. А. Иванова : ВАК 13.00.08, кандидат педагогических наук, Москва, 2007. – 128с. 4. Developing Autonomy in Language Learners [Електронний ресурс] / Learning Strategies Instruction in Higher Education : National Capital Language Resource Center. – Режим доступу : http://www.nclrc.org/guides/HED /pdfs/full.pdf. 5. Зимняя И. А. Педагогическая психология : [учебник для вузов] / И. А. Зимняя. – Изд. 2-е, доп., исп. и перераб. – М. : Логос, 2001. – 384 с. 6. Oxford R. Language Learning Strategies in a Nutshell : Update and ESL Suggestions. – TESOL Journal, 2 (2), 1992 / 1993. – P. 8–22. 7. Turloiu A. Learner Autonomy : Theoretical and Practical Information for Language Teachers / Turloiu A. and Stefánsdóttir Í. S. : Háskóli Íslands, Menntavísindasvið. – 2011. – 49 p. 8. Бочарова Е. П. Обучение самоконтролю знаний на занятиях по иностранным язикам / Е. П. Бочарова // Интенсификация самостоятельной работы студентов изучающих иностранные язики : [межвузовский сборник] / Отв.ред. проф. Н. А. Шелингер. − Л. : Изд-во Ленинградского ун-та, 1989. – С. 8–13. 9. Гудыма А. П. Усиление обучающе-развивающих возможностей текущего контроля знаний студентов : автор. дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / А. П. Гудыма. – Казань, 1981. 10. Jones L. The Student-Centered Classroom / L. Jones // Cambridge University Press, 2007. – 41p. citation: Осідак, В. В. (2016) Формування готовності студентів до самостійної роботи у навчанні іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)). с. 91-96. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21987/1/20.pdf