eprintid: 21988 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/19/88 datestamp: 2016-09-25 19:15:59 lastmod: 2016-09-25 19:22:40 status_changed: 2016-09-25 19:15:59 type: article metadata_visibility: show title: Оцінювання результативності неформальної освіти language: ukraine abstract: У статті представлено результати аналізу наукової літератури щодо досвіду оцінювання результатів неформального навчання в Україні та за кордоном. Описано сутність сертифікації, валідації, оцінювання та оцінки якості освітніх послуг; представлено зміст методик оцінювання освітніх послуг; зазначено основні підходи до проблеми забезпечення якості освітніх послуг. Встановлено, що наявність механізму визнання результатів неформального навчання в Україні свідчить про позитивні зрушення у сторону державної підтримки неформальної освіти. keywords: неформальна освіта, результати неформального навчання, валідація, сертифікація creators_name: Павлик, Н. П. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_med full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 1(84) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 97-101 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Давидова В. Д. Неформальна освіта дорослих у навчальних гуртках Швеції : aвтореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.01 ''Загальна педагогіка та історія педагогіки'' / Валентина Дмитрівна Давидова. – К. : Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2008. – 20 с. 2. Сандецька О. О. Проблеми оцінювання освітніх досягнень дорослих у Польщі / О. О. Сандецька // Педагогічний альманах. – 2011. – Випуск 12. – Частина 3. – С. 175–178. 3. Терьохіна Н. Неформальна освіта як важлива складова системи освіти дорослих / Терьохіна Наталя // Порівняльно-педагогічні студії. – 2014. – № 6 (20). – С. 109–114. 4. Василенко Н. Г. Стан і проблеми запровадження системи визнання результатів неформального професійного навчання в Україні / Н. Г. Василенко // Актуальні проблеми професійної орієнтації та професійного навчання населення в умовах соціально-економічної нестабільності : [матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної конференції (28 жовтня 2014 р. , м. Київ) : у 2 ч.]. – Ч. 2 / уклад. : Л. М. Капченко, С. О. Тарасюк, Л. Г. Авдєєв та ін. – К. : ІПК ДСЗУ, 2014. – С. 130–138. 5. Савченко В. А. Проблеми щодо підтвердження результатів неформального навчання / В. А. Савченко // Актуальні проблеми професійної орієнтації та професійного навчання населення в умовах соціально- економічної нестабільності : [матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної конференції (28 жовтня 2014 р., м. Київ) : у 2 ч.] – Ч. 2 / уклад. : Л. М. Капченко, С. О. Тарасюк, Л. Г. Авдєєв та ін. – К. : ІПК ДСЗУ, 2014. – С. 59–66. 6. Bentley Т. Learning beyond the classroom : Education for a Changing World / T. Bentley. – London ; New York : Routledge, 1998. – 200 p. 7. Національний освітній глосарій : вища освіта / авт.-уклад. : І. І. Бабин, Я. Я. Болюбаш, А. А. Гармаш та ін. ; за ред. Д. В. Табачника і В. Г. Кременя. – К. : ТОВ Видавничий дім ''Плеяди'', 2011. – 100 с. 8. Архипова С. П. Основи андрагогіки : [навч. посіб.] / С. П. Архипова – Черкаси : Черкаський держ. ун-т ім. Б. Хмельницького, Ужгородський нац. ун-т, 2002. – 183 с. 9. Александров В. Т. Державні механізми управління якістю неперервної освіти в Україні : [монографія] / В. Т. Александров. – Суми : Сумський державний університет, 2012. – 366 с. 10. Методичні рекомендації щодо критеріїв оцінювання професійних знань, умінь та навичок, переліку засобів вимірювання професійних знань, умінь та навичок, та анкет самооцінювання за результатами неформального навчання. – К. : НДІ праці і зайнятості населення, 2014. – 96 с. citation: Павлик, Н. П. (2016) Оцінювання результативності неформальної освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)). с. 97-101. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21988/1/21.pdf