%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Супрун, М. В. %D 2016 %F zu2:21992 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K мультимедійні технології, процес навчання, новизна, можливості, феномен, доцільні напрямки. %N 1(84) %P 112-116 %T Особливості використання мультимедійних технологій навчання у ВНЗ %U http://eprints.zu.edu.ua/21992/ %X Включення інформаційних мультимедійних технологій робить процес навчання більш технологічним і більш результативним. Але головний успіх - інтерес студентів, їх готовність до творчості, потреба в одержанні нових знань і відчуття самостійності. Комп’ютер дозволяє робити заняття не схожими один на інше. Це відчуття постійної новизни сприяє розвитку в студентів інтересу до навчання. У статті з’ясовано переваги і можливості технологій мультимедіа, які активно використовуються у наданні інформації. Проаналізовано феномен інформаційних технологій мультимедіа та Інтернет з точки зору наявності в них тих рис, що здатні надати процесу навчання більш ефективну спрямованість. Подано найбільш доцільні напрямки використання інтерактивних мультимедіа в навчанні.