eprintid: 21992 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/19/92 datestamp: 2016-09-25 19:30:37 lastmod: 2016-09-25 19:38:17 status_changed: 2016-09-25 19:30:37 type: article metadata_visibility: show title: Особливості використання мультимедійних технологій навчання у ВНЗ language: ukraine abstract: Включення інформаційних мультимедійних технологій робить процес навчання більш технологічним і більш результативним. Але головний успіх - інтерес студентів, їх готовність до творчості, потреба в одержанні нових знань і відчуття самостійності. Комп’ютер дозволяє робити заняття не схожими один на інше. Це відчуття постійної новизни сприяє розвитку в студентів інтересу до навчання. У статті з’ясовано переваги і можливості технологій мультимедіа, які активно використовуються у наданні інформації. Проаналізовано феномен інформаційних технологій мультимедіа та Інтернет з точки зору наявності в них тих рис, що здатні надати процесу навчання більш ефективну спрямованість. Подано найбільш доцільні напрямки використання інтерактивних мультимедіа в навчанні. keywords: мультимедійні технології, процес навчання, новизна, можливості, феномен, доцільні напрямки. creators_name: Супрун, М. В. creators_id: smv_105@mail.ru. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 1(84) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 112-116 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Синиця М. О. Використання мультимедійних технологій у навчальному процесі ВНЗ як засіб формування педагогічних знань / М. О. Синиця // Професійна педагогічна освіта : становлення і розвиток педагогічного знання : [монографія] / за ред. проф. О. А. Дубасенюк. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – С. 418−438. 2. Ващук О. М. Підвищення якості навчання засобами мультимедійних технологій / О. М. Ващук, А. В. Дубів, В. О. Нелюбов // Методологічні основи формування сучасних предметних дидактик. Закарпатський державний університет. – Ужгород, 2009. – С. 340−343. 3. Вертипорох Д. Дидактичні умови застосування мультимедійних технологій у навчальному процесі ВНЗ / Д. Вертипорох // Гуманізація навчально-виховного процесу. – Випуск LIХ. – Слов’янськ. – 2012. – С. 82−90. 4. Сисоєва С. О. Педагогічна творчість : розв’язання творчих фахових задач засобами інформаційних технологій : [навч.-метод. посіб]. / С. О. Сисоєва, О. Г Смілянець – Вінниця : ЦПННМВ, 2006. – 180 с. 5. Пінчук О. П. Дидактичний потенціал мультимедійних технологій у загальноосвітній школі / О. П. Пінчук // Наук. зап. : [зб. наук. статей (Сер. педагогічні та історичні науки)]. – Вип. LXVI / М-во освіти і науки України ; нац. пед. ун-ет ім. М. П. Драгоманова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2007. – 264 с. 6. Биков В. Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти : [монографія] / В. Ю. Биков. – К. : Атіка, 2009. – 684 с. citation: Супрун, М. В. (2016) Особливості використання мультимедійних технологій навчання у ВНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)). с. 112-116. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21992/1/24.pdf