%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Ярошинська, О. О. %D 2016 %F zu2:21996 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K зміст професійної підготовки, напрями проектування, підготовка майбутніх учителів початкової школи %N 1(84) %P '35-141 %T Проектування змісту професійної підготовки майбутніх учителів з метою створення інноваційного проекту їх освітнього середовища %U http://eprints.zu.edu.ua/21996/ %X У статті акцентовано увагу на доцільності оновлення стратегії проектування змісту професійної підготовки майбутніх учителів. Здійснено аналіз документів, що розкривають вимоги до професійної підготовки майбутнього педагога, реалізацію ідей Болонської декларації та засад впровадження ЕСТS. Класифіковано їх у три групи. Визначено основні напрями проектування змісту професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Запропоновано методичні рекомендації з метою ефективної їх реалізації.