eprintid: 21996 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/19/96 datestamp: 2016-09-25 19:46:08 lastmod: 2016-09-25 19:52:48 status_changed: 2016-09-25 19:46:08 type: article metadata_visibility: show title: Проектування змісту професійної підготовки майбутніх учителів з метою створення інноваційного проекту їх освітнього середовища language: ukraine abstract: У статті акцентовано увагу на доцільності оновлення стратегії проектування змісту професійної підготовки майбутніх учителів. Здійснено аналіз документів, що розкривають вимоги до професійної підготовки майбутнього педагога, реалізацію ідей Болонської декларації та засад впровадження ЕСТS. Класифіковано їх у три групи. Визначено основні напрями проектування змісту професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Запропоновано методичні рекомендації з метою ефективної їх реалізації. keywords: зміст професійної підготовки, напрями проектування, підготовка майбутніх учителів початкової школи creators_name: Ярошинська, О. О. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 1(84) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: '35-141 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Солянкина Л. Е. Практико-ориентированная образовательная среда как детерминант развития профессиональной компетентности будущего специалиста / Л. Е. Солянкина // Вестник Тамбовского университета. Серия : Гуманитарные науки. – 2010. – № 11 (91). – С. 79–85. 2. Вища освіта україни і Болонський процес : [навчальний посібник] / за ред. В. Г. Кременя ; авт. кол.: М. Ф. Степко, Я. Л. Болюбаш, В. Д. Шинкарук та ін. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2004. – 384 с. 3. Артюхина А. И. Образовательная среда высшего учебного заведения как педагогический феномен (на материале проектирования образовательной среды медицинского университета) : дис. ... доктора пед. наук : 13.00.08 / Артюхина А. И. – Волгоград, 2007. – 377 с. 4. Беспалько В. П. Проектирование педагогических систем / В. П. Беспалько // Проектирование в образовании : проблемы, поиски, решения. – М. : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ, 1994. – С. 28–29. 5. Стрельніков В. Ю. Проектування професійно-орієнтованої дидактичної системи підготовки бакалаврів економіки : монографія / В. Ю. Стрельніков. – Полтава : РВЦ ПУСКУ, 2006. – 335 с. 6. Jackson P. W. Life in Classrooms / P. W. Jackson. – New York : Holt, Reinhart & Winston, 1968. − 43 р. 7. Слободчиков В. И. Антропологическая перспектива отечественного образования / В. И. Слободчиков. – Екатеринбург : Информационно-издательский отдел Екатеринбургской епархии, 2009. – 263 с. 8. Margolis E. The Hidden Curriculum in Higher Education / E. Margolis (Edit). – New York & London : Routledge, 2001. – 238 р. 9. Vallance E. Hiding the Hidden Curriculum: An Interpretation of the Language of Justification in Nineteenth-Century Educational Reform / E. Vallance // Curriculum Theory Network. – 1973. – Vol. 4, No. 1. – P. 5–21. 10. Ярошинська О. Проектування освітнього середовища професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи як педагогічна проблема / О. Ярошинська // Проблеми підготовки сучасного вчителя : [зб. наук. праць УДПУ імені Павла Тичини] / ред. кол. Побірченко Н. С. (гол. ред.) та ін. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2014. – Вип. 10. – Ч. 1. – С. 110–119. citation: Ярошинська, О. О. (2016) Проектування змісту професійної підготовки майбутніх учителів з метою створення інноваційного проекту їх освітнього середовища. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)). '35-141. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/21996/1/28.pdf