eprintid: 22017 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5906 dir: disk0/00/02/20/17 datestamp: 2016-09-26 10:32:40 lastmod: 2016-09-26 10:32:40 status_changed: 2016-09-26 10:32:40 type: article metadata_visibility: show title: Створення 3d-персонажів в 3dsmax, Zbrush та Topogun language: ukraine abstract: Комп’ютерне моделювання постійно розвивається, тому важливо слідкувати за новинами та використовувати нові програми у роботі. Для створення високоякісного 3D-персонажу варто користуватися набором з декількох програм. Така робота вимагає продуманості та послідовності, тому потрібно дотримуватися плану keywords: 3D-персонаж, 3DsMax, ZBrush, Topogun, рендер creators_name: Зубрицька, Я. В. ispublished: pub subjects: QA76 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Актуальні питання сучасної інформатики volume: 2 pagerange: 87-91 refereed: TRUE citation: Зубрицька, Я. В. (2016) Створення 3d-персонажів в 3dsmax, Zbrush та Topogun. Актуальні питання сучасної інформатики, 2. с. 87-91. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/22017/1/ZubrytskaAPSI2016.pdf