eprintid: 22021 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5906 dir: disk0/00/02/20/21 datestamp: 2016-09-26 10:36:01 lastmod: 2016-09-26 10:36:01 status_changed: 2016-09-26 10:36:01 type: article metadata_visibility: show title: Моделювання 3D світу language: ukraine abstract: стаття присвячена огляду принципів роботи програми моделювання 3D ландшафтів. Програма розроблена на мові С++ з використанням OpenGL для виведення 3D Графіки. Вона дозволяє змоделювати ландшафт реальної місцевості, встановити на ньому 3D моделі і пересуватись по створеному ландшафту. keywords: Моделювання ландшафтів, С++, OpenGL creators_name: Писанка, Ю.В. ispublished: pub subjects: QA76 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Актуальні питання сучасної інформатики volume: 2 pagerange: 115-118 refereed: TRUE citation: Писанка, Ю.В. (2016) Моделювання 3D світу. Актуальні питання сучасної інформатики, 2. с. 115-118. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/22021/1/PysankaAPSI2016.pdf