eprintid: 22076 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 220 dir: disk0/00/02/20/76 datestamp: 2016-10-01 14:02:16 lastmod: 2016-10-01 14:02:16 status_changed: 2016-10-01 14:02:16 type: article metadata_visibility: show title: Система управління навчанням Canas як компонент хмаро орієнтованого навчального середовища language: ukraine creators_name: Коротун, О. В. ispublished: pub subjects: LB2300 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2016 publication: Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology volume: 93 number: IV(45) pagerange: 30-33 refereed: TRUE referencetext: Биков В. Ю. Хмарні технології, ІКТ-аутсорсинг і нові функції ІКТ підрозділів освітніх і наукових установ / В.Ю.Биков //Інформаційні технології в освіті. - №10. - 2011. - С.8-23 2. Биков В.Ю. Теоретико-методологічні засади створення і розвитку сучасних засобів та е-технологій навчання / B.Ю.Биков // Розвиток педагогічної і психологічної наук в Україні 1992-2002: зб. наук. праць до 10-річчя АПН України /Академія педагогічних наук України. - Частина 2. - Х.: ОВС, 2002. - С.182-199 3. Болюбаш Н. М. Використання сучасних інформаційних технологій у професійній підготовці економістів // Інформаційні технології і засоби навчання. 2009 - №5 (13). 4. Бочков А. Л. Использование ^М 8-систем для дистанционного обучения / Андрей Леонидович Бочков [Електронний ресурс] - Режим доступу: Ьіір://%гмг№.ттГ. крЬкіи.ги/теке/2014/105 .рйГ 5. Жук Ю. О. Особистіший простір учня в комп’ютерно- орієнтованому навчальному середовищі // Інформаційні технології і засоби навчання. -2012. - № 3 (29). 6. Іванюк І. В. Формування понятійно-термінологічного апарату з питань розвитку дистанційної освіти [Електронний ресурс] - Режим доступу: Мір://1іЬ.ііі^а.£ОV.иа/740/1/Іванюк_стаття.рйГ 7. Колос К. Р. Основні компоненти комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] - Режим доступу: Мір://1іЬ.ііііа.£0V.иа/1422/1/ /Колос_21_01_2014.рйГ 8. Коротун О.В. Хмарні SaaS - сервіси в освітньому процесі загальноосвітніх навчальних закладів. //Наукові записки. - Випуск 7. - Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Частина 2. - Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка, С. 2015 - 300. 9. Лапінський В. В. Навчальне середовище нового покоління та його складові/В.В. Лапінський//Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова Серія №2. Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання: зб. наукових праць / Редрада. - К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008. - № 6 (13). 10. Литвинова С. Г. Етапи, методологічні підходи та принципи розвитку хмаро орієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу / C.Г.Литвинова // Комп'ютер у школі та сім'ї. - № 4 (116). - 2014. - С.5-11 Литвинова С. Г. Поняття й основні характеристики хмаро орієнтованого навчального середовища середньої школи / С. Г. Литвинова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 40, вип. 2. - С. 26-41. - Режим доступу: Мір://пЬиV.£0V.иа/ШКN/П7 N _ _2014_40_2_5 12. Литвинова С. Г. Хмарні технології в управлінні дошкільними навчальними закладами [Електронний ресурс] - Режим доступу: НИр: //ІіЬ. ііііа. §0V. иа/953/ 13. Литвинова С. Г. Хмаро орієнтоване навчальне середовище загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] - Режим доступу: Ьіір://%гмг№.к1ійекЬаге.пеі:/^еЬга/кк-38789056 14. Рассовицька М. В., Стрюк А. М. Розробка моделі хмаро орієнтованого середовища навчання інформативних дисциплін студентів інженерних спеціальностей [Електронний ресурс] - Режим доступу:Ьіірк://ксЬо1аг. .£оо£1е.сот.иа/сііаііопк?икег=ЬСГ№г3£кАААА&Ш=га 15. Сороко Н.В. Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів філологічної спеціальності в умовах комп’ютерно-орієнтованого середовища: дис... канд. пед. наук: 13.00.10 /Сороко Наталія Володимирівна. - К., 2012. - С. 256. 16. Шишкіна М.П. Хмаро орієнтоване освітнє середовище навчального закладу: сучасний стан і перспективи розвитку досліджень / М.П.Шишкіна, М.В.Попель // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - №5 (37). - С. 66-80 17. Аі^апсеїі БікігіЬиіей ^еагпіп§ (А ^^), 8ЬагаЬ1е Сопіепі 0Ь]есі КеГегепсе Мойе1 (8С0КМ®) 2004 2пй Ейіііоп ОVегVІе'№, 2004. 18. Іпіегпаііопа1 Огдапігаііоп Гог 8іапйагйі2аііоп, 180 [Електронний ресурс] - Режим доступу: МірУМ^^. іко. огд/іко/Ьоте/кіоге/саіа1одие_іс/саіа1одие_й еіаі1.Ьіт?скпитЬег=65671 19. МісЬае1 Мі11ег. С1оий Сотриііпд: ШеЬ-Вакей Арр1ісаііопк ТЬаі СЬапде іЬе Шау Уои Шогк апй Со11аЬогаіе 0п1іпе. ^ие РиЬ1ікМіпд, 2008. - Р. 312. 20. Реіег Ме11, ТітоіЬу Огапсе ТЬе Ш8Т БеГтііюп оГ С1оий Сотриііпд. Кесоттепйаііоп оГ іЬе №ііопа1 Іпкіііиіе оГ 8іапйагйк апй ТесЬпо1оду. Сотриіег 8есигііу Бгакіоп. ІпГогтаііоп ТесЬпо1оду ^аЬогаіогу. Nаііопа1 Іпкіііиіе оГ 8іапйагйк апй ТесЬпо1оду. ОаііЬегЬигд, М Б 20899-8930. - 2011. - Р. 7. citation: Коротун, О. В. (2016) Система управління навчанням Canas як компонент хмаро орієнтованого навчального середовища. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, 93 (IV(45)). с. 30-33. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/22076/1/%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%82%D1%83%D0%BD%20%D0%9E_%D0%92%20%D0%BC%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D1%80%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf