%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Бацуровська, І. В. %D 2016 %F zu2:22218 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K масовий відкритий дистанційний курс, освітньо-наукова підготовка магістрів, інтеграція, моніторинг. %N 3 (85) %P 14-20 %T Упровадження моделі підготовки магістрів до освітньо-наукової діяльності в умовах масових відкритих дистанційних курсів %U http://eprints.zu.edu.ua/22218/ %X В статті представлено етапи впровадження масових відкритих дистанційних курсів в освітньо- наукову підготовку магістрів. Створено принципову схему впровадження масового відкритого дистанційного курсу. З’ясовані ступені інтеграції масового відкритого дистанційного курсу, зокрема вищий, достатній, середній та низький ступені. Обґрунтовано зміст визначення відповідного ступеня, що забезпечує їх імплементацію в освітньо-наукову підготовку магістрів.