eprintid: 22219 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/22/19 datestamp: 2016-10-20 19:20:18 lastmod: 2016-10-20 19:25:37 status_changed: 2016-10-20 19:20:18 type: article metadata_visibility: show title: Критерії та показники сформованості професійно-педагогічної компетентності магістрантів аграрних спеціальностей language: ukraine abstract: На основі теоретичного аналізу педагогічної літератури визначено поняття "професійно-педагогічна компетентність викладача аграрних спеціальностей ВНЗ". Простежено зв'язок між компонентами професійно-педагогічної компетентності викладача аграрних спеціальностей і компонентами професійно-педагогічної компетентності магістранта аграрного фаху. Проаналізовано поняття "критерій" та "показник". Досліджено питання визначення критеріїв і показників педагогічної компетентності у роботах науковців. Запропоновано основні критерії та їхні показники для оцінювання професійно-педагогічної компетентності магістранта-аграрія. keywords: критерій, показник, магістрант, професійно-педагогічна компетентність. creators_name: Бурмакіна, Н. С. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 3 (85) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 21-25 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Закон України "Про вищу освіту" №1556-VII від 01.07.2014 р. / Верховна Рада України. – Офіц.вид. – К. : Парлам.вид-во, 2014. – 18 с. – (Бібліотека офіційних видань). 2. Коджаспирова Г. М. Словарь по педагогике / Г. М. Коджаспирова, А. Ю. Коджаспиров. – Москва : ИКЦ "МарТ", 2005. – 448с. 3. Тернопільська В. І. Визначення критеріїв сформованості професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів / В. І. Тернопільська, О. В. Дерев’янко // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. – Серія 5. Педагогічні науки : реалії та перспективи. – 2012. – № 31. – С.264–267. 4. Сікора Я. Б. Критерії та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики / Я. Б. Сікора // Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка – 2008. – № 42. – Педагогічні науки. – С.154–159. 5. Іващенко О. Критерії сформованості професійно-педагогічної та психолого-педагогічної компетентності випускника ВНЗ [Електронний ресурс] / О. Іващенко. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/Soc_Gum/Npd/2011_4/ivachen.pdf. 6. Митина Л. Н. Психология профессионального развития учителя : [учебно-методическое пособие] / Л. Н. Митина. – М. : Флинта: МПСИ, 1998. – 200с. 7. Маркова А. К. Психологический анализ профессиональной компетентности учителя / А. К. Маркова // Педагогика. – 1990. – №8. – С.82–88. 8. Кирилова А. О. Модель профессиональной компетентности педагога / О. А. Кирилова, Н. А. Залесова // Актуальные проблемы личностно-ориентированного образования. Личность педагога : профессионально-личностные характеристики и требования времени : [коллективная монография]. – Шадринск : ПО "Исеть", 2004. – Вып.1. – С.102–109. 9. Ортинський В. Л. Педагогіка вищої школи : [навч.посіб.для студ. вищ. навч. закл.] / В. Л. Ортинський. – К. : Центр учбової літератури, 2009. – 472 с. 10. Вітвицька С. С. Теоретичні і методичні засади педагогічної підготовки магістрів в умовах ступеневої освіти : автореф. дис. на здоб. наук. ступеня доктор пед.наук : спец. 13.00.04 / С. С. Вітвицька. – Житомир, 2011. – 44 с. citation: Бурмакіна, Н. С. (2016) Критерії та показники сформованості професійно-педагогічної компетентності магістрантів аграрних спеціальностей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (85)). с. 21-25. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/22219/1/6.pdf