%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Гордійчук, С. В. %D 2016 %F zu2:22227 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K якість освітньої діяльності, участь студентів у забезпеченні якості, форми зворотного зв’язку для управління якістю %N 3 (85) %P 37-42 %T Забезпечення якості освітньої діяльності за участю студентів у вищому медичному навчальному закладі %U http://eprints.zu.edu.ua/22227/ %X В сучасних соціально-економічних умовах зроблено акцент на активному залученні студентства до організації процесів покращення якості вищої освіти. Основною метою даної статті є наукове обґрунтування участі студентів у забезпеченні якості освітньої діяльності, що передбачає Закон України "Про вищу освіту". Завданням даної статті є аналіз практики щодо участі студентів КВНЗ "Житомирського інституту медсестринства" у забезпеченні якості освітньої діяльності. У статті розглянуто механізм залучення студентів до процесу забезпечення якості освітньої діяльності у вищому медичному навчальному закладі. Визначено, що студент є повноправним, компетентним та конструктивним партнером в управлінні та забезпеченні якості вищої освіти, який може і повинен брати участь та впливати на організацію, зміст навчання та результати освітньої діяльності. Підкреслено важливість значення різних форм зворотного зв’язку для управління якістю. Наприкінці кожного семестру проводять опитування студентів щодо рівня викладання предметів. Мета анкети – отримати зворотний зв’язок, краще зорієнтуватися у потребах, можливостях студентів та врахувати їх пропозиції для підвищення якості викладів та управління навчальним процесом у цілому. Наприкінці кожного навчального року проводять опитування студентів щодо їх задоволеності роботою сервісних відділів (кафедри (відділення), навчально-методичний відділ, відділ кадрів, бібліотека, відділ технічних засобів, науковий відділ, психолог інституту, соціальний педагог, їдальня, гуртожиток тощо). Протягом вересня проводять опитування студентів першого року навчання з метою отримання зворотного зв’язку з питань діяльності приймальної комісії: оцінюють чіткість і зрозумілість правил прийому; своєчасність і прозорість оголошення результатів прийому; організацію прийому документів, підписання договорів; організацію поселення в гуртожитки; систему заходів ознайомлення з діяльністю сервісних відділів; аналізують мотиваційні чинники вибору навчального закладу та інше.