%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Дідківська, Т. В. %A Сверчевська, І. А. %D 2016 %F zu2:22229 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K система рівнянь, принцип історизму, історична задача, корінь рівняння, єгипетський папірус, вавилонські задачі %N 3 (85) %P 51-56 %T Системи рівнянь у старовинних задачах %U http://eprints.zu.edu.ua/22229/ %X Принцип історизму розглядається як педагогічна основа вироблення якісних теоретичних знань та практичних умінь при навчанні математики. Ми виділяємо визначні історичні задачі, зокрема задачі на розв'язування систем нелінійних алгебраїчних рівнянь. До задач пропонуються історичні довідки, які сприяють зацікавленню поставленими питаннями та викликають інтерес до самостійного розв'язування задач. Рекомендується розглядати авторські методи також у сучасних позначеннях, робити висновки щодо методів розв'язування.