eprintid: 22230 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/22/30 datestamp: 2016-10-22 17:15:18 lastmod: 2016-10-22 17:20:12 status_changed: 2016-10-22 17:15:18 type: article metadata_visibility: show title: Переосмислення поняття патріотизму у контексті перспективи розвитку полікультурного виховання в Україні language: ukraine abstract: Європейський вектор розвитку української держави проявляється у становленні громадянського полікультурного суспільства, впровадженні європейських стандартів. Однак поряд із процесами формування європейських цінностей, у молодого покоління викристалізовується потреба патріотичного виховання. Відтак, перед українською системою освіти постає важливе завдання виховання школярів на принципово нових засадах громадянського патріотизму, який сприяє національній консолідації навколо спільних цінностей. keywords: громадянськість, патріотизм, патріотичне виховання, політична нація, полікультурне суспільство creators_name: Кендзьор, П. І. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 3 (85) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 57-62 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Kahne J. Is Patriotism Good for Democracy? A Study of High School Seniors’ Patriotic Commitments / J. Kahne, E. Middaugh // Phi Delta Kappan. – 2006. – Vol. 87., № 8. – P. 600–607. 2. Green A. Education, Equality and Social Cohesion : a Comparative Analysis / A. Green, J. Preston, G. Lanmaat. – Palgrave Macmillan. – 2006. – 225 p. 3. Kondo T. A Comparative Study of ''Patriotism'' as a Goal of School Education in China and Japan / Takahiro Kondo, Xiaoyan Wu // Journal of Social Science Education. – Vol.10, № 1. – 2011. – P. 23–32. 4. Загородня A. Сучасне розуміння патріотичного виховання молоді / А. Загородня // Теорія та методика управління освітою. – 2013. – Вип. 10. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/j-pdf/ttmuo_2015_20.04.pdf. 5. Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://mon.gov.ua/usi-novivni/novini/2015/06/16/naczionalno-patriotichne-vixovannya/. 6. Франко І. Зібрання творів : у 50 т. / І. Франко. – Т. 2. – К. : ''Наукова думка'', 1976. – 543 с. 7. Толстой Л. Полное собрание cочинений : у 90 т. / Л. Толстой. – Т. 39. – М. : Государственное издательство художественной литературы, 1956. – 256 с. 8. Касьянов Г. Теорії нації та націоналізму : [монографія] / Г. Касьянов. – Київ : Либідь, 1999. – 352 с. 9. Габермас Юрґен Залучення іншого : Студії з політичної теорії / Юрґен Габермас [пер. з нім. Андрій Дахній]. – Львів : Асторлябія, 2006. – 416 с. 10. Дзюба Іван Україна в пошуках нової ідентичності / Іван Дзюба. – К. :Україна, 2006. – 157 с. 11. Jeffrey C. Alexander Core Solidarity, Ethnic Out-Groups, and Social Differentation / C. Alexander Jeffrey, Colomy Paul // In : Differentation Theory and Social Change. Comparative and Historical Perspective. – New York : Columbia University Press, 1990. – 268 p. 12. Рей Мішелін Дискусійні питання політики полікультурної освіти, тренування і навчання / Мішелін Рей. – Страсбург : Видавництво Ради Європи, 2008. – 23 с. 13. Krzaklewska E. Youth Policy in Ukraine. Conclusions of the Council of Europe International Review Team / Ewa Krzaklewska, Williamson Howard. – Strasbourg : Council of Europe Publishing, 2013. – 193 p. citation: Кендзьор, П. І. (2016) Переосмислення поняття патріотизму у контексті перспективи розвитку полікультурного виховання в Україні. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (85)). с. 57-62. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/22230/1/12.pdf