%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Козачко, О. М. %A Козачко, А. О. %D 2016 %F zu2:22232 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K графічно-інформаційні технології, професійна спрямованість, інженерна комп’ютерна графіка, студенти технічних ВНЗ. %N 3 (85) %P 68-72 %T Графічно-інформаційні технології формування професійної спрямованості студентів технічних ВНЗ в процесі вивчення інженерної та комп’ютерної графіки %U http://eprints.zu.edu.ua/22232/ %X В статті висвітлено питання графічно-інформаційних технологій навчання, як засобу професійної спрямованості студентів технічних ВНЗ в процесі вивчення інженерної та комп’ютерної графіки. Виявлено, що застосування графічно-інформаційних технологій відкривають принципово нові можливості для виконання графічних документів та навчання графічним дисциплінам. Висвітлено формування професійної спрямованості. Використання графічно-інформаційних технологій в процесі формування професійної спрямованості студентів відкриває широкі перспективи, впливає на цiннiснi орієнтації під час їх професійного самовизначення.