%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Ляпунова, В. А. %D 2016 %F zu2:22235 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K форми інтеграції, інтеграція виховних завдань, інтегративні дисципліни. %N 3 (85) %P 84-90 %T Інтеграція змісту гуманітарної та психолого-педагогічної підготовки студентів до формування толерантності у дітей дошкільного віку %U http://eprints.zu.edu.ua/22235/ %X У статті представлено результати дослідження потенціалу інтеграції змісту культурологічних та психолого-педагогічних начальних дисциплін у професійній підготовці майбутніх вихователів до формування толерантності у дітей дошкільного віку. Інтеграція розглядається як один із шляхів підвищення якості професійної підготовки фахівців. Наведено приклади повної, часткової та блокової форм інтеграції, а також інтеграції виховних завдань з підготовки студентів до формування толерантності дошкільнят у загальні та інтегративні навчальні дисципліни.