eprintid: 22235 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/22/35 datestamp: 2016-10-23 19:42:15 lastmod: 2016-10-23 19:49:54 status_changed: 2016-10-23 19:42:15 type: article metadata_visibility: show title: Інтеграція змісту гуманітарної та психолого-педагогічної підготовки студентів до формування толерантності у дітей дошкільного віку language: ukraine abstract: У статті представлено результати дослідження потенціалу інтеграції змісту культурологічних та психолого-педагогічних начальних дисциплін у професійній підготовці майбутніх вихователів до формування толерантності у дітей дошкільного віку. Інтеграція розглядається як один із шляхів підвищення якості професійної підготовки фахівців. Наведено приклади повної, часткової та блокової форм інтеграції, а також інтеграції виховних завдань з підготовки студентів до формування толерантності дошкільнят у загальні та інтегративні навчальні дисципліни. keywords: форми інтеграції, інтеграція виховних завдань, інтегративні дисципліни. creators_name: Ляпунова, В. А. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 3 (85) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 84-90 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Журавський В. С. Вища освіта як фактор державотворення і культури в Україні / В. С. Журавський. – К. : Видавничий Дім. – Ін Юре, 2013. – 416 с. 2. Прокоф'єва М. Ю. Інтеграція педагогічної підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів і вчителів початкових класів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд пед. наук : спец. 13.00.04 ''Теорія і методика професійної освіти'' / М. Ю. Прокоф’єва. – Одеса, 2008. – 20 с. 3. Коломієць Д. І. Інтеграція знань з природничо-математичних і спеціальних дисциплін у професійній підготовці учителя трудового навчання : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 ''Теорія і методика професійної освіти'' / Д. І. Коломієць. – К., 2001. – 20 с. 4. Семеног О. М. Професійна підготовка майбутніх учителів української мови і літератури : [монографія] / О. М. Семеног. – Суми : ВВП "Мрія-1" ТОВ, 2005. – 404 с. 5. Словник української мови / Уклад. В. Яременко, О. Сліпушко. – Вид. 2, випр. Т. 1. – К. : Вид-во "АКОНІТ", 2003. – 926 с. 6. Социологический энциклопедический словарь / Под ред. Г. В. Осипова. – М. : Изд. группа ИНФРА. – М. : НОРМА, 1998. – 488 с. 7. Філософський енциклопедичний словник / [за ред. В. І. Шинкарука]. – К. : Абрис, 2002. – 742 с. 8. Козловська І. М. Теоретичні та методичні основи інтеграції знань учнів професійно-технічної школи : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук : спец. 13.00.04 ''Теорія та методика професійної освіти'' / І. М. Козловська. – К., 2004. – 21 с. 9. Шишкін Г. О. Теоретичні і методичні засади інтеграції змісту дисциплін природничо-математичного і професійного циклів підготовки майбутніх учителів технологій : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук : спец. 13.00.02 ''Теорія та методика навчання (фізика)'' / Г. О. Шишкін. – К., 2015. – 43 с. citation: Ляпунова, В. А. (2016) Інтеграція змісту гуманітарної та психолого-педагогічної підготовки студентів до формування толерантності у дітей дошкільного віку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (85)). с. 84-90. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/22235/1/17.pdf