eprintid: 22236 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/22/36 datestamp: 2016-10-23 19:44:57 lastmod: 2016-10-23 19:52:50 status_changed: 2016-10-23 19:44:57 type: article metadata_visibility: show title: Особливості застосування методу проектів у процесі викладання психологічних дисциплін language: ukraine abstract: В статті досліджується проблема застосування методу проектів у навчально-виховному процесі вищої школи. Підкреслюється особлива ефективність методу проектів як засобу формування та розвитку пізнавальної мотивації тих, хто навчається. Аналізується досвід застосування проектного навчання у викладанні психологічних дисциплін. Наводяться приклади застосування професійно-орієнтованих завдань проектного типу в процесі підготовки студентів різних спеціальностей. Аналізуються основні організаційно-педагогічні умови, дотримання яких суттєво впливає на ефективність проектного навчання. keywords: метод проектів, алгоритм роботи над навчальним проектом, організаційно-педагогічні умови проектної роботи, формування пізнавальної мотивації. creators_name: Миценко, Д. В. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 3 (85) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 91-96 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Закон України "Про вищу освіту" : за станом на 21 березня 2016 р. / Верховна Рада України. – Офіц. вид. – К. : Паливода, 2016. – 100 с. 2. Розроблення освітніх програм. Методичні рекомендації / [В. М. Захарченко, В. І. Луговий, Ю. М. Рашкевич, Ж. В. Таланова] ; за ред. В. Г. Кременя. – К. : Пріорітети, 2014. – 120 с. 3. Клачко В. М. Формування мотивації учбової діяльності у курсантів вищих військових навчальних закладів : автореф. дис. канд. пед. наук : 20.02.02 / В. М. Клачко. – Хмельницький, 1999. – 19 с. 4. Метод проектов : [научно-метод. сб.] / под. ред. М. А. Гусаковского. – Вып. 2. – Мн. : РИВШ БГУ, 2003. – 240 с. 5. Равен Дж. Компетентность в современном обществе. Выявление, развитие и реализация / Дж. Равен. – М. : Когито-центр, 2002. – 400 с. 6. Рябова О. Н. Организационно-педагогические условия использования метода проектов в учреждениях дополнительного образования : дисс. канд. пед. наук : 13.00.01 / О. Н. Рябова. – Ярославль, 2004. – 247с. 7. Самойленко Н. Б. Підготовка вчителів гуманітарних дисциплін до застосування методу проектів у професійній діяльності : автореф. дис. канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. Б. Самойленко. – К., 2008. – 20 с. 8. Ступницкая М. А. Проектная деятельность и развитие учебной мотивации у учащихся основного звена школы : дисс. канд. психол. наук : 19.00.07 / М. А. Ступницкая. – М., 2013. – 319 с. 9. Шиян Н. І. Дидактичні засади профільного навчання у загальноосвітній школі сільської місцевості : автореф. дис. д-ра пед. наук : 13.00.09 / Н. І. Шиян. – Х., 2005. – 44 с. 10. Ягупов В. В. Педагогіка : [навч. посіб.] / В. В. Ягупов. – К. : Либідь, 2002. – 560 с. citation: Миценко, Д. В. (2016) Особливості застосування методу проектів у процесі викладання психологічних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (85)). с. 91-96. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/22236/1/18.pdf