%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Фальштинська, Ю. В. %D 2016 %F zu2:22266 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K дистанційне навчання, дистанційний курс, мотивація, психологічні типи студентів, результативність навчання, типи сприймання інформації %N 3 (85) %P 143-148 %T Методологічні та психологічні проблеми використання інформаційно- комунікаційних технологій у дистанційному навчанні %U http://eprints.zu.edu.ua/22266/ %X В статті досліджуються та аналізуються методологічні та психологічні проблеми використання інформаційно-комунікаційних технологій в дистанційному навчанні (ДН). Визначено чинники, які впливають на результативність навчання. Розглянуто типи сприймання інформації та засвоєння навчального матеріалу студентами та як вони реалізуються в дистанційному навчанні. Виявлено, що візуалам і дигіталам легше сприймати інформацію дистанційно, в той час як аудіала і кінестетам важче. Проведено порівняльний аналіз типів темпераменту студентів. Надано рекомендації щодо розробки дистанційного курсу, враховуючи типи темпераменту студентів.