eprintid: 22266 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/22/66 datestamp: 2016-10-26 19:26:28 lastmod: 2016-10-26 19:33:31 status_changed: 2016-10-26 19:26:28 type: article metadata_visibility: show title: Методологічні та психологічні проблеми використання інформаційно- комунікаційних технологій у дистанційному навчанні language: ukraine abstract: В статті досліджуються та аналізуються методологічні та психологічні проблеми використання інформаційно-комунікаційних технологій в дистанційному навчанні (ДН). Визначено чинники, які впливають на результативність навчання. Розглянуто типи сприймання інформації та засвоєння навчального матеріалу студентами та як вони реалізуються в дистанційному навчанні. Виявлено, що візуалам і дигіталам легше сприймати інформацію дистанційно, в той час як аудіала і кінестетам важче. Проведено порівняльний аналіз типів темпераменту студентів. Надано рекомендації щодо розробки дистанційного курсу, враховуючи типи темпераменту студентів. keywords: дистанційне навчання, дистанційний курс, мотивація, психологічні типи студентів, результативність навчання, типи сприймання інформації creators_name: Фальштинська, Ю. В. creators_id: kondratju@ukr.net ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 3 (85) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 143-148 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Сисоєва С. О. Освіта і особистість в умовах постіндустріального світу : [монографія] / С. О. Сисоєва. – Хмельницький: ХГПА, 2008. – 324 с. 2. Кедрова Г. Е. Методы оптимизации компьютерной обучающей среды по лингвистике для систем дистанционного обучения в интернете [Електронный ресурс] / Г. Е. Кедрова. – Режим доступа : http://enit.ulsu.ru/d/002/. 3. Андреев А. А. Дидактические основы дистанционного обучения : [монография] / А. А. Андреев. – М. : РАО, 1999. – 120 с. 4. Топузов О. М. Формальна освіта допоможе вам вижити. Самоосвіта приведе вас до успіху [Електронний ресурс] / О. М. Топузов // Український педагогічний журнал. – 2015. – № 2. – Режим доступу до журн. : ukrpj_2015_2_2 (1).pdf. 5. Хара О. М. Психологічні особливості дистанційного навчання математики / О. М. Хара // Математика в школі. – 2008. – № 7 / 8. – С. 32–35. 6. Міщенко М. А. Типи сприйняття інформації учнями та їх застосування на уроках сучасної школи / М. А. Міщенко // Учительський журнал on-line. – Режим доступу до журн. : http://teacherjournal.in.ua/shkilnipredmeti/ istoriya/2302-typy-spryiniattia-informatsii-uchniamy-ta-ikh-zastosuvannia-na-urokakh-suchasnoi-shkoly 14.11.2015. 7. Навчальні матеріали он-лайн Збирання інформації. Репрезентативні системи. – Режим доступу : http://pidruchniki.com/14771022/psihologiya/zbirannya_informatsiyi_reprezentativni_sistemi. citation: Фальштинська, Ю. В. (2016) Методологічні та психологічні проблеми використання інформаційно- комунікаційних технологій у дистанційному навчанні. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (85)). с. 143-148. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/22266/1/27.pdf