eprintid: 22336 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 1469 dir: disk0/00/02/23/36 datestamp: 2016-11-04 10:28:13 lastmod: 2016-11-04 10:28:13 status_changed: 2016-11-04 10:28:13 type: book_section metadata_visibility: show title: Навчально-виховний процес: від розбалансованості до цілісності на основі акмеологічного алгоритму language: ukraine abstract: У статті розглядаються актуальні проблеми навчально-виховного процесу, які пропонується вирішувати на основі акмеологічного алгоритму, що може бути реалізований за певних умов. Одна з основних — підвищення престижності освітянської праці, авторитету та професіоналізму педагога, який потребує постійної суспільної і матеріальної підтримки. Наголошується на особливому значенні виховання молоді, яке нині має автономний, безсистемний характер і не відіграє у розбудові демократичного процесу випереджувальної ролі через стрімке зростання негативних явищ у молодіжному середовищі. Водночас, попри численні декларації, освіта в Україні впродовж останніх десятиліть не належить до сфери державних пріоритетів, тож важливим також є подолання «освітнього песимізму», здійснення необхідних реформ у соціальній політиці та освіті, відродження системи соціальних ліфтів – механізмів, які б сприяли підвищенню соціально-економічного статусу освіти й кар’єрному зростанню молоді незалежно від положення та достатку батьків, а з урахуванням насамперед здібностей, природного потенціалу молодих людей. Потрібно залучати молодь до загальнолюдських цінностей, культури, традицій, істотно структурно перебудовувати зміст, технології навчання і виховання на основі акмеологічної стратегії. keywords: сучасна система освіти, виховання професіоналізм, акмеологічний алгоритм, ідеологічні орієнтири, спеціалізація та універсалізація освіти синергетичний підхід, креативні технології creators_name: Саух, П. Ю. ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB divisions: sch_phi full_text_status: public date: 2016 date_type: published publisher: К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка pagerange: 277-288 pages: 912 refereed: TRUE isbn: 978-617-658-019-5 book_title: Сучасні акмеологічні дослідження: теоретико-методологічні та прикладні аспекти citation: Саух, П. Ю. (2016) Навчально-виховний процес: від розбалансованості до цілісності на основі акмеологічного алгоритму. In: Сучасні акмеологічні дослідження: теоретико-методологічні та прикладні аспекти. К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, с. 277-288. ISBN 978-617-658-019-5 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/22336/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%BF%D0%BE%20%D0%B0%D0%BA%D0%BC%D0%B5%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%97.pdf